برچسب های تبلیغاتی (بخش اول)

احتمالاً تا کنون تبلیغ هایی را در پیاده روها یا خیابانها دیده اید که بر روی کف این محل ها چسبانده شده اند.

به این تبلیغ ها همان برچسب های تبلیغاتی گفته می شود. برخی از این تبلیغ ها به قدری می توانند توجه مخاطبان را به خود جلب کنند که هیچ بنر یا پوستری در اندازه های بزرگ قادر نیستند چنین کاری را انجام دهند. به ویژه چسباندن این دسته از تبلیغ ها در پله هایی مانند پله های پل هوایی ، پله های راهرو مترو یا هر جایی که تعداد زیادی پله دارد بسیار می تواند جالب توجه باشد.

علت آن هم این است که غالباً مردم هنگام بالا رفتن یا پائین رفتن از پله ها مراقبت بیشتری از خود می کنند تا از پرتاب شدن ناگهانی خود جلوگیری کنند. به همین دلیل اگر توجه کرده باشید این برچسب های تبلیغاتی بیشتر از سایر مواقع می توانند توجه شما را به خود جلب کنند. هر جایی اصطلاح استیکرهای تبلیغاتی را دیدید باید بدانید که منظورشان همان برچسب های تبلیغاتی هست.

این برچسب ها هر چقدر خلاقانه طراحی شوند و در محل های مناسبی چسبانده شوند می توانند میزان موفقیت شما را در تبلیغات بیشتر کنند. برای اینکه بتوانید از این نوع تبلیغات بهتر استفاده کنید توجه شما را به موارد استفاده بهتر از این تبلیغات جلب می کنیم.

یک) مکان نصب

از مهمترین بخش های این تبلیغات ، مکان نصب آنهاست. همانطور که بالاتر نیز گفته شد در مکانهایی که میزان تردد مردم در آنها بسیار است به ویژه در محل هایی که مردم توجه بیشتری به اطراف خود می کنند مانند راهروهای مترو یا پله های پل هوایی می تواند توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کند. همیشه گذرگاه ها جزء مناسب ترین محل ها برای نمایش تبلیغات بوده است. همواره در تبلیغات این محل ها را جزء اولویتها قرار دهید.

دو) اندازه برچسب

برچسب های تبلیغاتی می توانند اندازه های مختلفی داشته باشند. برخی از آنها به قدری کوچک است که به اندازه کارتهای ویزیت می باشد. معمولاً این نوع برچسب ها را برای مشاغل ضروری که غالباً شامل شماره تلفن و راههای تماس با آن مشاغل است می باشد.

این نوع برچسب ها از جذابیت کمتری برخوردار هستند و فقط می توانند توجه افرادی که نیاز مبرم به خدمات یا محصولات آنها دارند جلب کنند. اما در صورتی که قصد دارید برچسب های شما شامل پیامهای تبلیغاتی و عکسهای معرفی محصول یا خدمات باشد بهتر است آنها را در اندازه های A5 انتخاب کنید. این اندازه یکی از اندازه های استاندارد برای طراحی اسن دسته از تبلیغات هستند. می توانید این اندازه را در هر محلی نصب کنید و توجه افراد را به خود جلب کنید.

سه) رنگ برچسب ها

مطمئناً برچسب هایی که از رنگهای جذاب تری برخوردار هستند توجه بسیاری از افراد را می توانند جلب کنند. البته در انتخاب رنگ برای این برچسب ها هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و هر طراحی زیبایی می تواند رنگ زیبایی نیز داشته باشد. به شما پیشنهاد می کنیم از رنگهای مناسب محصول یا خدمات خود استفاده کنید.

حتی از رنگهای تیره مانند مشکی نیز می توانید استفاده کنید ولی این نوع طراحی و جملاتی که برای پیامهای تبلیغاتی خود به کار می برید باید بتوانند توجه افراد را به خود جلب کنند. در میان رنگهای مختلفی که وجود دارد معمولاً رنگ زرد را مناسب ترین رنگ برای این برچسب ها می دانند چرا که رنگ زرد نشان دهنده توجه و هشدار نیز می باشد و از طرفی ، یکی از رنگهای جذاب برای هدف تبلیغات است.

اما همانطور که گفته شد از هر رنگ مناسبی می توانید استفاده کنید و مهم طراحی و پیامهای شماست که به نحو مطلوبی باید ارائه دهید.

مطالب مرتبط