خلق شعار و پیام های تبلیغاتی

خلق شعار و پیام های تبلیغاتی ; این روزها در محیطی فعالیت می نماییم که برندهای مختلف به  خلق شعار و پیام های تبلیغاتی گوناگون برای شناساندن خود و همچنین مسائل مربوط به یادآوری برند خود و یا معرفی محصول خاصی دست می زنند.

خلق شعار و پیام های تبلیغاتی در واقع منبع اصلی یک برند می باشد. هر چند این شعارهای تبلیغاتی روز به روز در حال افزایش هستند، اما شعارهای تبلیغاتی نیز وجود دارند که کماکان باعث رشد برندها می شوند.

خلق شعار و پیام های تبلیغاتی

خلق شعار و پیام های تبلیغاتی

حال خوب است بدانید که خلق شعار و پیام های تبلیغاتی در کانون تبلیغاتی طراحان برتر چه روندی دارد ؟

از نظر کارشناسان شرکت و کانون تبلیغاتی طراحان برتر خلق شعار و پیام های تبلیغاتی تعریف مشخص ذیل را دارا می باشد:

۱- خلق شعار و پیام های تبلیغاتی جمله و یا کلمه و یا … است که درباره یک ارگان، سازمان و یا یک کالا و خدماتی خاص که در خصوص ویژگی ها و تاثیرات آن می باشد بیان می گردد.

۲- خلق شعار و پیام های تبلیغاتی در واقع بر روی یک خواسته خاص اشاره دارد. در این شکل مخاطبان با توجه به سادگی شعار تبلیغاتی، دریافت و درک بهتری از یک شعار تبلیغاتی خواهند داشت.

۳- در یک شعار تبلیغاتی باید استراتژی های یک سازمان در مورد محصول و یا خدمات و استراتژی کلی سازمان نیز مورد توجه قرار گیرد، شعار ها که بر روی اهداف و استراتژی ها تاکید دارد مشخص کردن تعهد شرکت به اهدافش است.

۴- شعارهای تک سیلابی هم یکی از تکنیک هایی است که کانون تبلیغاتی طراحان برتر از آن بهره می برد مانند شعار تبلیغاتی :«فکر کن» و یا «ما را مقایسه نکنید» برای پارک بازاریابی ایران که یک شرکت مشاوره بازاریابی می باشد انتخاب شده است.

۵- یکی دیگر از تکنیک ها استفاده از نام شرکت ها در شعار تبیلغاتی آنها است و با استفاده از این شعار ها نیز می توانید به تبلیغات سازمان و یا شرکت خود بپردازید.

لازم به ذکر است، باید پس از خلق پیام تبلیغاتی برند خود آن را در کلیه رسانه های تبلیغاتیتان نظیر طراحی کاتالوگ، بروشور، پوستر، تیزر تبلیغاتی، بیلبورد و غیر چاپ نمایید.

تخصص ما

تخصص ما تنها در خلق شعار و پیام های تبلیغاتی خلاصه نمی شود. استفاده مناسب از تمامی موارد ذکر شده،زمان بندی،مکان استفاده،طریقه استفاده نیازمند تخصص خاص و تحصیلات مربوطه و تجربه مفید و کافی برای آن است.ما به شما گارانتی مطلوب ترین نتیجه ممکن را خواهیم داد.

خدمات ما

خلق شعار و پیام تبلیغاتی شما علاوه بر اینکه توسط ما انجام خواهد شد.بنا به درخواست شما خدمات چاپ و یا تولید با خدماتی ویژه در زمینه حمل و نقل ارائه خواهد شد.

طراحی پوستر و طراحی بسته بندی در گروه طراحی حرفه ای طراحان برتر