طراحی کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت business card DESIGN و چاپ کارت ویزیت business card print برای هر فرد و یا رسته شغلی در یک شرکت تولیدی و یا خدماتی صورت می پذیرد.

طراحی کارت ویزیت وچاپ کارت ویزیت چه به صورت سنتی و چه به صورت طراحی کارت ویزیت آنلاین امروزه به یکی از ابتدایی ترین و مهمترین ابزار اطلاع رسانی آرشیوی بدل گردیده است

شاید در ابتدا از خود سوال کنیم کاربرد طراحی کارت ویزیت و چاپ کارت ویزیت چیست؟

اولین طراحی کارت ویزیت ها وچاپ کارت ویزیت های شناخته شده توسط چینی ها به کارگرفته شده و کارت ویزیتی که ما در حال حاضر طراحی و چاپ می کنیم  و همچنین با آن کار می کنیم در اروپا کاربردی شده، اما امروزه کاربرد طراحی کارت ویزیت وچاپ کارت ویزیت اطلاع رسانی جهت استفاده مشتریان می باشد نه یک تیزر تبلیغاتی جهت معرفی محصول و یا خدمات شما.business+cards+design+4

باید توجه داشته باشید که کارت ویزیت در بیشتر مواقع توسط خود شما به دست بازار هدف و مخاطبین شما می رسد و اطلاعات لازم برای درج بر روی کارت ویزیت نام و نام خانوادگی شما آدرس و درگاه های مختلف الکترونیکی و مجازی، شماره های تماس
و فکس و در بعضی از اوقات محصول و خدماتی که صاحب کارت آنها را ارائه می دهد می باشد . اطلاعاتی که بر روی کارت های ویزیت طراحی شده و چاپ شده انتشار می یابد، باید در همین حدود خلاصه گردد، در غیر این صورت تبدیل به یک بروشور خواهد شد، لذا طراحی کارت ویزیت محلی برای درج مهمترین اطلاعات تجاری شما است و اولین گامی که شما باید جهت طراحی یک کارت ویزیت بردارید به تحریر در آوردن این اطلاعات کلیدی می باشد.

آموزش طراحی کارت ویزیت مناسب:

آموزش طراحی کارت ویزیت و همچنین چاپ کارت ویزیت مناسب یعنی طراحی حس فعالیت تجارت! طراحی کارت ویزیت ویزیت مناسب و خوب باید در اوج خلاقیت بوده توجه مخاطب و بازار هدف را در یک نگاه جلب نماید. آموزش طراحی کارت ویزیت و چاپ کارت ویزیت یکی از روش های تبلیغی ساده و در اصل یک پایگاه اطلاعاتی در دسترس می باشد. شما باید بدانید که طراحی کارت ویزیت و چاپ کارت ویزیت یک ابزار تبلیغاتی فروش نیست بنابراین تنها از اطلاعاتی استفاده نمایید که مهم و کلیدی باشند و اطمینان حاصل کنید، طراحی کارت ویزیت وچاپ کارت ویزیت که توسط گرافیست طراحی می شود دارای خلاقیت و جذابیت لازم برای جلب توجه مخاطب شما باشد، همچنین سعی نمایید از رنگ های مرتبط با صنعت خود جهت طراحی کارت ویزیت استفاده نمایید و این خود یک اصل مهم است .اگر از عکس در طراحی کارت ویزیت ستفاده می شود باید بتواند احساسات افراد را تحریک نماید.

شرکت های گرافیکی و طراح کارت ویزیت باید بتوانند طراحی کارت ویزیت را از حالت های نرمال خارج نمایند تا تاثیر بیشتری بر روی ذهن مخاطب اعمال نماید.

همچنین شرکت های طراحی کارت ویزیت و طراح کارت ویزیت باید مطمئن شوند که اطلاعات روی کارت ویزیت کامل و صحیح باشد و یکی از نکاتی که حتما باید رعایت شود عدم صرفه جویی در هزینه های طراحی کارت ویزیت و چاپ آنها  است، زیرا کارت ویزیت یک عنصر مصرفی است و نقش بسیار مهمی را در همان لحظه اول مصرف برای شما و شرکت شما ایفا می نماید.نمونه های کارت ویزیت  طراحی شده را می توانید در صفحه نمونه کارها ببینید.

آموزش طراحی کارت ویزیت یک فعالیت تخصصی و هنری می باشد که متاسفانه اشخاص بی تجربه تنها با داشتن دانش نرم افزاری سعی در آموزش طراحی کارت ویزیت در آموزشگاه های مختلف می نمایند اما در حقیقت آموزش طراحی کارت ویزیت تنها دانش نرم افزاری نیست بلکه هنر و تجربه در کنار هم تاثیرگذار خواهد بود که که مطمعنا آموزش این اصول آنچنان هم ساده وکوتاه مدت نمی باشد.

نرم افزار های طراحی کارت ویزیت:

نرم افزارهای طراحی کارت ویزیت BusinessCards MX یکی از بهترین نرم افزارهای طراحی کارت ویزیت موجود جهت طراحی با سرعت بالا و آسان کارت ویزیت می باشد این نرم افزار طراحی کارت ویزیت دارای صفحه و تب های ساده جهت طراحی کارت ویزیت می باشد که به آسانی می توان طراحی مورد نظر را وارد و ادیت نمایید. بنا براین به راحتی می توانید زمینه مورد نظر خود را ایجاد و پردازش نمایید همچنین با استفاده از از طرح های از پیش تعیین شده این نرم افزار طراحی کارت ویزیت و با کمی تغییر امکان طراحی کارتی همانند سلیقه طراح کارت ویزیت را داشته و با گرفتن خروجی های استاندارد جهت چاپ کارت ویزیت و طراحی کارت ویزیت را به پایان برسانید. از دیگر مزایای نرم افزار طراحی کارت ویزیت  پشتیبانی از دیگر زبان ها و مخصوصا زبان فارسی بوده که کار طراحی را آسان می نماید

 ساخت کارت ویزیت  ، چاپ کارت ویزیت :

۱) رنگ و ابعاد کارت ویزیت :

رنگ و ابعاد کارت ویزیت باید قبل  از شروع طراحی کارت ویزیت مشخص شود و تصمیم بگیرید  کارت ویزیت را با چه ابعادی قرار است کارت ویزیت را چاپ کنید. نوع فایل و استاندارد  سایز کارت ویزیت را از چاپخانه  که می خواهد آن را برای شما چاپ کند جویا شوید.طراحی کارت ویزیت - کارت ویزیت شبرنگ

طراحی و چاپ کارت ویزیت را بر اساس استاندارد CMYK  طراحی شود و تنظیم کردن نرم افزار طراحی کارت ویزیت نباید بر روی RGB قرارست شود. در روش طراحی کارت ویزیت CMYK رنگ سفید توسط کاغذ چاپ ست شده و امکان ساخت  این رنگ به واسطه دستگاه مقدور نمی باشد.

سیستم RGB براساس نور طراحی شده و مناسب مانیتور طراحی شده است، در این روش رنگ سفید با ترکیب سبز، آبی و قرمز ایجاد می شود،چنانچه طراحی کارت ویزیت را با RGB می سازید هرچقدر هم که از رنگ های طراحی شده راضایت داشته باشید در انتها نتیجه طرح بعد از چاپ چیز متفاوتی خواهد بود.

۲) رنگ جذاب :

رنگهای جذاب در هر طراحی کارت ویزیت تاثیربسیار مشهودی خواهند داشت و طراحی کارت ویزیت از این حیث می تواند یکتا و منحصر به فرد باشد. رنگ های زنده و جذاب این امکان را به شما می دهد که توجه افراد را به کارت ویزیت سازمان افزایش دهد ولی در نظر داشته باشید که استفاده از آنها به یونیک بودن و جذابیت طراحی کارت ویزیت شما لطمه نزند و همچنین تلاش کنید هارمونی مناسبی بین رنگ های به کار رفته در طراحی کارت ویزیت خود ایجاد نمایید.

۳) اطلاعات مهم بر روی کارت ویزیت :

یکی از بالاترین عناصری در طراحی کارت ویزیت که بعضی اوقات تاثیر آن را از بین می برد خوانا نبودن اطلاعات طراحی شده روی کارت ویزیت است. بازار هدف شما نباید برای خواندن آدرس، شماره تلفن یا ایمیل شما با مسئله مواجه شوند. این مشکل در طراحی کارت ویزیت اکثرا به دلیل اشتباه  تجانس رنگ مناسب بین زمینه و متن ،کم بودن اندازه متن و یا استفاده از سایه های غیر استاندارد  برای چاپ ایجاد می شود. در طراحی کارت ویزیت یک شرکت ویا بازار هدف توجه داشته باشید افرادی که مشکل بینایی  و پیرچشمی دارند بتوانند به راحتی اطلاعات کارت را مطالعه نمایند.

اطلاعات اصلی همانند برند و شماره تلفن را با اندازه بزرگتر تایپ کنید تا چشم مشتریان خیلی آسان آنها را بیابد.

نمونه کارت ویزیت :طراحی کارت ویزیت - کارت ویزیت سرمه ای

 به عنوان مثال  در خصوص نمونه کارت ویزیت در سایت طراحان برتر  کارت ویزیت معماری لایه باز و بسیار جذاب در اختیار شما  مخاطبین مهترم قرار گرفته. همچنین شما می توانید از این  نمونه کارت ویزیت  و  به عنوان مثال کارت ویزیت معماری به عنوان نمونه کارت ویزیت تجاری شرکت تجاری و یا کارت ویزیت معماری جهت شرکت های معماری استفاده نموده و یا از نمونه کارهای کارت ویزیت الهام بگیرید.این نمونه کارت ویزیت در قالب طرح های کارت ویزیت رایگان بوده و شما طراح کارت ویزیت محترم می توانید نمونه کارت ویزیت را در اندازه دلخواه خود و بدون کاهش کیفیت چاپ نمایید.

انواع کارت ویزیت:

کارت ویزیت لمینت برجسته و یا موضعی استخوانی :

همانطور که  در نمونه کارهای شرکت طراحان برتر  می بینید کارت ویزیت  به صورت دورگرد بوده و دارای ضخامت  بالایی در مقایسه با کارت های معمولی می باشد .

کارت ویزیت لمینت برجسته مربع

کارت ویزیت لمینت برجسته

کارت ویزیت لمینت برجسته طلاکوب

 کارت ویزیت لمینت برجسته ویزیتی

 کارت ویزیت لمینت مات و کارت ویزیت لمینت براق

روکش این کارت به دلیل استحکام بالای این روکش ، دوام و ماندگاری بالاتری نسبت به کارت های دیگر بسیار بیشتر می باشد.

کارت ویزیت لمینت مات

کارت ویزیت لمینت مات ویزیتی

کارت ویزیت لمینت مات مربع

کارت ویزیت لمینت مات طلاکوب

کارت ویزیت لمینت مات نقره کوب

کارت ویزیت لمینت مات موج

کارت ویزیت لمینت براق

 کارت ویزیت لمینت براق ویزیتی

 کارت ویزیت لمینت براق مربع

کارت ویزیت لمینت براق طلاکوب

 کارت ویزیت لمینت براق نقره کوب

کارت ویزیت لمینت براق موج

کارت ویزیت سلفون موضعی :

این نوع کارت ویزیت که بر روی آن از روکشی  سلفون مات استفاده می گردد.  موضوع قابل بررسی این نوع کارت قابلیت ایجادUV موضعی در مکان هایی از کارت که مد نظر کارفرما می باشد است.

کارت ویزیت سلفون مات موضعی

 کارت ویزیت سلفون مات موضعی دورگرد

کارت ویزیت سلفون مات مخملی :

کارت ویزیت سلفون مات مخملی

کارت ویزیت سلفون مات مخملی دورگرد

کارت ویزیت سلفون مات مخملی طلاکوب

کارت ویزیت سلفون موضعی مخملی

کارت ویزیت سلفون موضعی مخملی طلاکوب

کارت ویزیت لمینت برجسته مخملی

کارت ویزیت لمینت برجسته مخملی طلاکوب

کارت ویزیت آهنربایی  :

این کارت ویزیت بیشتر جهت فعالیت هایی استفاده می شوند که به مشتریان خود شماره اشتراک داده  مانند رستوران ها، پیک ها و آژانس ها

مکارت ویزیت کتان:

این کارت، از جمله کارت های پر طرف دار و علت علاقه مندی زیاد به این کارت بافت موجود بر روی خو کاغذ و همچنین مقرون به صرفه بودن آن می باشد.

کارت ویزیت کتان آلمان ۳۵۰ گرم

کارت ویزیت کتان امباس ۳۰۰ گرم

 کارت ویزیت کتان پلاستیک

کارت ویزیت سلفون مات و کارت ویزیت سلفون براق :

این نوع کارت بر روی کاغذ گلاسه  چاپ بعد از آن روکشی از سلفون مات یا براق قرار بر روی آن کشیده میشود که موجب استحکام بیشتر کارت می شود.

کارت ویزیت سلفون مات

کارت ویزیت سلفون مات دورگرد

 کارت ویزیت سلفون مات طلاکوب

کارت ویزیت سلفون براق

کارت ویزیت سلفون براق دورگرد

۴) استفاده از کد های سه بعدی در طراحی کارت ویزیت:

کد QR راه مناسبی جهت جابه جایی اطلاعات تماس همانند آدرس های شبکه های مجازی ، سایت و…. است و می تواند وجه حرفه ای به طراحی کارت ویزیت شما بدهد.

 ۵) خروجی نمونه طراحی کارت ویزیت ارسال برای چاپ  :

بخش آخر نمونه کارت ویزیت ، ذخیره فایل نهایی است، عدم دقت در نمونه کارت ویزیت   می تواند زحمات شما در طراحی کارت ویزیت هدر داده و نمونه کارت ویزیت ر را با آنچه در ذهن دارید متغییر سازد.

نمونه کارت ویزیت با فرمت Jpg یا PNG حتما نمونه کارت ویزیت را کمی بی کیفیت نشان می دهد ،بنابراین  بهتر است فایل های خود را به صورت لایه باز و با فرمت TIF نمونه کارت ویزیت را ارائه  و از کاهش کیفیت نمونه کارت ویزیت جلوگیری نمایید.

حالت خاص نمونه کارت ویزیت تنها جهت کارت ویزیت های برجسته فایل لایه دار  نیاز داریم .

اگر در نمونه کارت ویزیت و یا ساخت کارت ویزیت از زمینه یکدست رنگی تیره یا مشکی استفاده می کنید از بکار بردن نوشته های سفید رنگ  پرهیز نموده و حتی از فونت های نازک در ساخت کارت ویزیت خود جدا خوداری نمایید

چاپ نمونه کارت ویزیت که در آن از  تصویرزن استفاده تبلیغاتی شده باشد ممنوع می باشد.

ساخت کارت ویزیت:

 در ساخت کارت ویزیت بدلیل وجود تغیرات اساسی در  سیستم ساخت کارت ویزیت  وخروجی رنگ در پرینترهای اماتور جوهر افشان و ساخت کارت ویزیت در دستگاه های چاپ دیجیتال حرفه ای با ساخت کارت ویزیت و  چاپ افست، به هیچ عنوان ساخت کارت ویزیت  با ماشین چاپ افست و ساخت کارت ویزیت  ارائه شده از طرف شما به بازار هدف و مخاطب یکسان نخواهد بود .

متخصصان کانون طراحان برتر با توجه به اهمیت طراحی کارت ویزیت و نقش موثر آن در یک کسب و کار تلاش نموده با تمام امکانات در اختیار خود طرح هایی در خور صنعت شما و کاملا علمی ارائه نموده تا تاثیر به سزایی در این عرصه ایفا نماید. همچنین این مجموعه با در نظر گرفتن امکانات خود کلاس های تخصصی در خصوص طراحی و بازرگانی جهت ایجاد فرصت آموزش برابر دانشجویان عزیز طراحی گرافیکی برقرار نموده . جهت کسب اطلاعات بیشتر  و سفارش کارت ویزیت طراحان برتر ،طراحی کارت ویزیت ،مشاهده نمونه کارت ویزیت و ساخت کارت ویزیت یا طراحی کارت ویزیت آنلاین با ما تماس بگیرید.

طراحان برتر ارائه دهنده حرفه ای ترین خدمات در زمینه طراحی پوستر, و همچنین سفارش طراحی کاتالوگ و نیز  طراحی بسته بندی حرفه ای می باشد.

تلفن تماس: ۷۷۱۳۵۱۲۷