معرفی بهترین وب سایتها برای درج رپورتاژ آگهی

فرض کنید شما یک رپورتاژ آگهی مناسب و جذابی تهیه کرده اید و آماده منتشر کردن آن می باشید.

آیا هر وب سایت یا فضایی که این رپورتاژ آگهی را درج کنید می تواند محل مناسبی برای اهداف شما باشد ؟ همانطور که گفته شد رپورتاژ آگهی ها به صورت نامحسوس در پی جلب توجه مخاطبان هستند. حال که شما به صورت نا محسوس و غیر علنی به تبلیغ محصول یا برند خود می پردازید اگر محل مناسبی را برای انتشار آن پیدا نکنید نمی توانید در کار تبلیغاتی و اثر بخشی رپورتاژ آگهی خود موفق باشید.

این مسأله که از چه وب سایتی برای انتشار رپورتاژ آگهی های خود استفاده کنید از اهمیت زیادی برخوردار است. انتخاب وب سایت مناسب برای انتشار رپورتاژ آگهی ها با اهداف شما رابطه مستقیم دارند. یعنی برای یافتن این وب سایتها باید به این مسأله فکر کنید که هدف شما از انتشار این رپورتاژها چیست ؟ به طور کلی صاحبان برند و تولید کننده های محصول دو هدف عمده دارند که در ادامه این مقاله به آنها اشاره شده و وب سایتی که مناسب با هدف شماست معرفی می شود.

یک) هدف افزایش جستجو در گوگل

برخی از برندها هدفشان این است که میزان جستجوی نام برند و محصول خود را در گوگل افزایش دهند. این افزایش جستجو به آنها این امکان را می دهد که محصول و برندشان به میزان زیادی مورد بازدید قرار بگیرد و هر چه قدر یک برند یا محصول مورد بازدید قرار بگیرد ، اثر گذاری آن بیشتر است. از طرفی ، برندها در تلاش هستند تا افراد زیادی نام و فعالیت برند آنها را بشناسند. پس این هدف برای آنها نسبت به سایر اهداف از اهمیت بیشتری برخوردار است. پس پیشنهاد می شود برای رسیدن به این هدف از وب سایتهای زیر استفاده کنید :

۱)سایتهای خبری

افراد زیادی هستند که روزانه به شبکه ها و وب سایتهای مختلف خبری سر می زنند تا اخبار هر روز را مورد مطالعه قرار دهند. از آنجایی که اخبار معمولاً در هر لحظه در حال به روز رسانی است پس افراد زیادی به این سایتها سر می زنند. همچنین میزان مراجعه آنها به این سایتها بالاست چرا که همانطور که گفته شد اخبار به صورت دائمی در حال به روز رسانی هستند. بنابراین درج رپورتاژ آگهی در این صفحات قطعاً میزان جستجو و بازدید آن در گوگل را افزایش خواهد داد و یکی از مناسب ترین وب سایتها برای درج این دسته از آگهی ها هستند.

۲)سایتهای تفریحی

سایتهای تفریحی بسیار زیادی در اینترنت موجود است. علت این همه سایت تفریحی به این دلیل است که افراد زیادی تمایل به استفاده از این وب سایتها دارند. افراد از هر فشری به وب سایتهای تفریحی سر می زنند و در یک تحقیق مشخص شده است که بیشترین زمانی که افراد در اینترنت صرف می کنند در سایتهای تفریحی صرف می شود. پس می توان نتیجه گرفت که میزان بازدید از این وب سایتها بسیار بالاست. پس پیشنهاد می شود برای بالا بردن میزان جستجوی خود در گوگل حتماً وب سایتهای تفریحی را مد نظر قرار دهید و از این ظرفیت نهایت استفاده را ببرید.

دو) اهداف بازاریابی

برخی از افراد و صاحبان برندها ، علاوه بر اینکه میزان جستجوی آنها در گوگل اهمیت دارد بلکه در کنار آن به اهداف بازاریابی خود نیز فکر می کنند. یعنی تلاش می کنند علاوه بر بالا بردن میزان بازدیدها بتوانند بازارهای مناسبی را نیز برای محصول خود پیدا کنند. به این افراد و برندها پیشنهاد می شود از سایتهایی استفاده کنند که حداقل برای چند ساعت ، رپورتاژ آگهی آنها را در صفحات اصلی خود نگه می دارند. هر چقدر آگهی شما به مدت طولانی در صفحه اصلی یک وب سایت باشد میزان بازدید آن را افزایش می دهد و از طرفی شما را به اهداف بازاریابی تان می رساند.

مطالب مرتبط