چگونه می توانیم یک تیزر تبلیغاتی ارزان بسازیم ؟

ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان موضوع این مطلب است. چند تکنیک ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان را ارائه خواهیم نمود.

تیزرهای تبلیغاتی از جمله ابزارهای تبلیغاتی جذاب هستند. شاید نوشته ، عکس ، صوت ، هیچ کدام به اندازه ساخت یک تیزر تبلیغاتی نتواند مشتریان زیادی را جذب کند. یک تیزر تبلیغاتی خوب می تواند با یک سناریوی خوب ، منسجم و هدفمند ، تمامی آن چیزی که برای جلب مشتری نیاز دارید در یک تیزر کوتاه بیان کنید. یک تیزر خوب تبلیغاتی دارای بخشهای مختلفی همچون تهیه سناریو ، فیلم بردار ، نور ، محل فیلم برداری ، بازیگر ، تدوین گر و غیره است که همگی اینها باید به جای خود و به درستی استفاده شود.

به همین دلیل ، بسیاری از شرکتها و کسب و کارها ، چون فکر می کنند ساخت این تیزرها نیاز به بودجه و صرف پول زیادی دارد معمولاً به آن فکر نمی کنند. یا اینکه ساخت این تیزرها را به زمانی موکول می کنند که وضعیت اقتصادیشان بهبود پیدا کرده باشد. در حالی که روشهای مختلفی وجود دارد که شما بتوانید با کمترین هزینه ، یک تیزر تبلیغاتی بسازید و از یکی از جذاب ترین ابزارهای تبلیغاتی بهره مند شوید. در اینجا روشهایی را ذکر خواهیم کرد که به شما کمک می کند یک تیزر تبلیغاتی مناسب با کمترین هزینه تهیه کنید.

اولین روش ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان ) تیزر کوتاه تهیه کنید

معمولاً تیزرهای تبلیغاتی باید پیام شما را در کمترین زمان به گوش مخاطبان برساند. پس مهم نیست که این تیزر شما چقدر کوتاه باشد ، بلکه مهم این است که پیام اصلی شما را به مخاطبان برساند. پس سعی کنید یک جمله و پیام مناسب و ساده ای که پیام اصلی شما را به مخاطبان می رساند انتخاب کنید و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن تبدیل به یک تیزر تبلیغاتی کنید. هر چقدر تیزر شما زمان کوتاهی داشته باشد می توانید هزینه های زیادی را صرفه جویی کنید.

زیرا برای نمایش این تیزرهای تبلیغاتی از تلویزیون یا شبکه های رسمی ، معمولاً با توجه به زمان تیزرتان باید هزینه پرداخت کنید. پس اگر قصد دارید در شبکه های رسمی ، آن را نمایش دهید ، هر چقدر کوتاه تر باشد به صرفه تر است و بر عکس ، اثر گذاری آن روی مخاطب نیز بیشتر است. زیرا ، حس کنجکاوی آنها را بیشتر تحریک می کند.

دومین روش ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان ) انتخاب محل مناسب تهیه تیزر

برای ساخت تیزر تبلیغاتی خود نیاز به یک محل یا همان لوکشین دارید. بهتر است از لوکیشن هایی که متعلق به خودتان است استفاده کنید. تا نیاز نباشد این لوکشین ها را کرایه کرده و هزینه زیادی را صرف کنید. البته لوکشین شما برای انتقال پیام مورد نظرتان باید مناسب باشد.

سومین روش ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان ) تعداد بازیگران

برای ساخت تیزر خود نیاز دارید از بازیگرانی استفاده کنید. بهترین کار این است که سعی کنید از دوستان و آشنایان خود یا خانواده خود برای سایت این تیزرها استفاده کنید تا هزینه ساخت آن برایتان کمتر باشد. از طرفی سعی کنید تیزری بسازید که در آن از کمترین تعداد بازیگران استفاده شده باشد.

آخرین روش ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان ) تدوین کردن

هر قطعه کوچک یا بزرگی از یک فیلم که ساخته می شود در نهایت با تدوین کردن در کنار هم قرار می گیرند تا تیزر تبلیغاتی ساخته شود. نقش تدوین گر در کیفیت فیلم تولید شده بسیار زیاد است. به همین دلیل پیشنهاد می شود برای تدوین کردن فیلم تیزر تبلیغاتیان از یک فردی که مهارت کافی در این رشته را دارد استفاده کنید. می توانید برای این کار از تدوین گران حرفه ای استفاده کنید. به همین دلیل در این بخش چندان به گران شدن هزینه های خود فکر نکنید. بهتر است در بخشهای قبلی که ذکر شد سعی کنید با هزینه کم شرایط خوبی را ایجاد کنید ولی در نهایت که فیلم و تیزر تبلیغاتی شما تهیه شد برای تدوین کردن آن از یک فرد حرفه ای استفاده کنید و هزینه کافی در این زمینه را صرف کنید.

مطالب مرتبط