کاتالوگ محصولات صنعتی را چگونه طراحی کنیم

کاتالوگ محصولات صنعتی و مصرفی Industrial catalog ; به طور کلی تولید و ایده پردازی کاتالوگ محصولات صنعتی و مصرفی را نمی توان در دست گرفت. شی نیست، فرآیند سیستم است، شیوه تفکر است.

باب گیل کاتالوگ محصولات صنعتی و مصرفی به مثابه زبان دوم:

تهیه ، اجرا و طراحی کاتالوگ آن هم از این نوع ، فرآیندی سیال است و اندیشه طراحانه در تمام مراحل ، از درخواست سفارش دهنده کاتالوگ تا کار نهایی حضور دارد . برای هر درخواستی ، راه حل های مختلفی را می توان ارائه نمود و همه ی این ها از لحاظ خلاقیت ، اجرا و بودجه بندی در سطوح مختلفی هستند.

هدف این نوشتار ، ارائه چکیده ای از اندیشه طراحانه است که در تک تک مراحل فرآیند تهیه و اجرای کاتالوگ محصولات صنعتی تنیده است : روش هایی که طراحان در تهیه و ایده پردازی کاتالوگ محصولات صنعتی و مصرفی پیش می گیرند تا ایده های خلاقانه بیافرینند و آن ها را بپالایند، تاملات مهمی که به ایده ها شکل می دهند ، بازخوردها و بازنگری هایی که تیم اجرا کاتالوگ  می تواند از هر کاری بیاموزند و در سفارش های آینده جایی برای آن ها باز کند.

ما در این نوشتار با توجه به مطالعات دقیق و تحلیل تئوری های پایه، این نکته را بررسی می کنیم که طراح چگونه در تهیه و اجرا کاتالوگ محصولات صنعتی و مصرفی ایده پردازی می کند و آنها را عملی می سازد تا راه حل های خلاقانه ای را ارائه دهد که بهترین شکل اهداف تعیین شده سفارش کار کاتالوگ محصولات صنعتی و مصرفی را برآورده کند.ایده های خلاقانه طراحی گرافیکی - کاتالوگ محصولات صنعتی و مصرفی

مراحل تفکر:

چکیده ای از فرآیندهای مختلف تهیه و ایده پردازی و اجرای کاتالوگ محصولات صنعتی و مصرفی و نکات اصلی هر مرحله برای خلق طرحی موفق و فروشنده ، با تمرکز بر سفارش طرح و مرحله تعریف پروژه.

پالایش:

این بخش نگاهی دارد به این که چگونه می توان ایده یک طرح کلی را در اجرای کاتالوگ محصولات صنعتی و مصرفی موشکافی کرد و آن را صیقل داد ، در این باره بحث خواهیم کرد که چگونه باید از تصاویر ، کلمات، رنگ ها و لایه ها استفاده کرده تا ایده و تاثیرگذاری آن را ارتقاء داد.

تحقیق:

این بخش به مرحله ای می پردازد که در آن به منظور خلق ایده های کاتالوگ محصولات صنعتی و مصرفی اقدام به گرد آوری اطلاعات می شود. این تحقیق شرح حال مصرف کنندگان و تعارف گروه هدف، اطلاعات کمی و کیفی و بازخوردهای موجود از پروژه های گذشته را در بر می گیرد.

نمونه سازی:

ایده های کاتالوگ محصولات صنعتی و مصرفی را باید در گروه هدف مورد سنجش قرار داد و تایید سفارش دهنده را هم برای این کار گرفت . در این بخش می بینیم که چگونه می توان مدل ها ، ماکت ها و استوری بورد ها را برای این منظور به کار گرفت.

ایده پردازی:

در این قسمت نگاهی می اندازیم به اینکه طراحان چگونه از روش ها و منابع الهام مختلف استفاده می کنند تا راه های خلاقانه ای را برای کار سفارش داده شده کاتالوگ محصولات صنعتی و مصرفی بیابند. این روش ها شامل طرح زدن ، بداهه پردازی و سایر الگوهایی است که در تاریخ مورد استفاده قرار گرفته اند.

اجرای نهایی:

این بخش نگاهی دارد به اینکه چگونه ایده ها در طی مراحل مختلف جان می گیرند و در نهایت اجرا می شوند . اجرا باید به نحوی باشد که تمام جزئیات تعیین شده تحقق یابند و سفارش دهنده از محصول نهایی خرسند باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی کاتالوگ صنعتی می توانید بر روی این لینک کلیک کنید.

ایده های خلاقانه طراحی گرافیکی - کاتالوگ محصولات صنعتی و مصرفی

مطالب مرتبط:

طراحی حرفه ای کاتالوگ و بروشور

طرح کاتالوگ چگونه تهیه می شود

طراحی جلد کاتالوگ

تعرفه چاپ کاتالوگ

انتخاب فونت یا تایپو گرافی در طراحی بروشور و کاتالوگ محصولات مصرفی

آموزش طراحی کاتالوگ

در طراحی گرافیکی کاتالوگ تبلیغاتی سادگی را حفظ کنید

کاتالوگ محصولات صنعتی را چگونه طراحی کنیم

طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ

طراحی کاتالوگ

طراحی بسته بندی

طراحی پوستر

 

مطالب مرتبط