گزینش میزبان مناسب برای طراحی سایت

اگر قصد این را دارید که برای کسب و کار خود یک وب سایت طراحی کنید و از طریق آن با مشتریان خود در ارتباط باشید و به معرفی کالاها و محصولات و خدمات شرکت خود بپردازید ، راههای مختلفی برای یافتن میزبان مناسب جهت طراحی سایت وجود دارد. وب سایتی که شما طراحی خواهید کرد به یک سرویس دهنده نیاز دارد که خدمات طراحی سایت را در اختیار شما قرار دهد. میزبانهای متعددی می توانید برای وب سایت خود انتخاب کنید که در ادامه این مقاله به معرفی چند نوع از آن پرداخته شده است.

الف) استفاده از سرویسهای رایگان

برخی از میزبانها وجود دارند که در ازای خدماتی که به شما ارائه می دهند و صفحات وبی که در اختیار شما قرار می دهند هیچگونه هزینه ای را دریافت نمی کنند. این سرویسها در عوض خدماتی که به شما ارائه می دهند حق این را دارند که هر گونه پیام تبلیغاتی که خود صلاح بدانند در وب سایت طراحی شده توسط شما قرار دهند و به امر تبلیغات بپردازند که عمده ترین هزینه این وب سایتها از طریق همین پیامهای تبلیغاتی تأمین می شود. از سرویسهای رایگان تحت شرایط زیر می توانید استفاده کنید و  گزینه مناسبی محسوب می شود:

۱)طراحی وب سایتهای شخصی

در صورتی که می خواهید یک طراحی وب سایت شخصی داشته باشید، استفاده از این میزبانها بهترین گزینه است که نیاز به صرف هزینه نداشته و به راحتی می توانید آن را طراحی کنید.

۲)کسب و کارهای کوچک

اگر شما دارای کسب و کار کوچکی هستید و به دنبال طراحی سایت می باشید ، بهتر است سرویس رایگان را انتخاب کنید. کسب و کارهای کوچک به دلیل اینکه در سطح کوچک یا محلی شناخته شده هستند بنابراین در کنار تبلیغاتی که سرویسها در وب سایت آنها قرار می دهند چندان آسیب نمی بینند و از طرفی ممکن است درآمد چندانی نداشته باشند که بتوانند هزینه های طراحی سایت را به سرویس دهنده ها بپردازند.

ب) استفاده از سرویسهای پولی

در صورتی که وب سایت شما برای مقاصدی که در بالا اشاره شد طراحی نمی شود و قصد این را دارید که وب سایتی تخصصی یا برای کسب و کارها و شرکتهای بزرگ طراحی کنید ، بهترین گزینه این است که از سرویسهایی استفاده کنید که در قبال خدماتی که به شما ارائه می دهند هزینه ای را دریافت می کنند. این سرویسها تنها یک فضای اینترنتی برای طراحی سایت در اختیار شما قرار می دهند و شما می توانید آن را طراحی کرده و از پیامهای اضافی یا تبلیغاتی که در انتخابشان دخالتی ندارید خبری نیست. در این شرایط ، معمولاً سرویسها خدمات خود را در یک مجموعه ارائه می دهند و هر یک از خدماتی که در این مجموعه ارائه می شود هزینه خاص خود را دارد. خدماتی که در حالت استاندارد در اختیار شما قرار می دهند شامل موارد زیر است:

۱)فضای ذخیره اطلاعات

در این مورد ، سرویسها فضایی را در اینترنت و سایتی که قصد طراحی آن را دارید در اختیار شما قرار می دهند که بتوانید اطلاعات خود را در آن ذخیره کنید.

۲)امکان انتقال اطلاعات

خدمات بعدی که در اختیار شما قرار می گیرد این است که امکان جابه جایی و انتقال اطلاعات به شما داده شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت و بهینه سازی وب سایت به صفحه تخصصی آن به این آدرس مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط