آشنایی با کاربردهای بلاک چین در تبلیغات اینترنتی

بلاک چین ، سیستمی است که از اعتبارات اینترنتی و مجازی پشتیبانی می کند.

بلاک چین به شما کمک م یکند تا بتوانید یک الگوی مالی از فعالیتهای خود در بازار به دست آورید و علاوه بر آن موجب ایجاد ثبات در بازارهای مجازی و اینترنتی نیز می شود. ارزش بلاک چین به خدماتی است که در اختیار افراد قرار می دهد تا بتوانند در زمینه تبلیغات از آن استفاده کنند. بلاک چین در تبلیغهای اینترنتی و آنلاین کاربرد زیادی دارد به گونه ای که پایه و اساس آن را خدمات اینترنتی تشکیل می دهند. اگر کنجکاو هستید تا با خدماتی که بلاک چین در اختیار شما قرار می دهد آشنا شوید با ادامه این مقاله همراه باشید.

یک) فالوورهای واقعی خود را شناسایی می کنید

با توجه به اینکه امروزه ، انواع رباتها و برنامه هایی ساخته شده است که می توانند تعداد بازدیدکنندگان یا فالوورها یا همان دنبال کننده های شما را بیش از آن چیزی که هست نشان دهند، بنابراین شناسایی تعداد افرادی که واقعاً تبلیغات شما را بازدید کرده اند کار سختی است. طراحان این رباتها ، سالیانه ، سود زیادی را از طریق فروش همین رباتها به دست می آورند ولی اطلاعاتی که شما از طریق آنها دریافت می کنید در بسیاری از مواقع غیر واقعی است.

این اطلاعات ساختگی به راحتی می تواند شما را گمراه کند و مرتکب خطاهای زیادی نماید. در حالی که استفاده از بلاک چینها می تواند به شما کمک کند که تعداد بازدیدکننده های واقعی خود را به راحتی بشمارید و دقیقاً بدانید که چه تعداد از آنها مشتریان واقعی شما هستند. استفاده از بلاک چینها ، اطلاعات شفاف و درستی را در اختیار شما قرار می دهد که به راحتی می توانید واقعی بودن بازدیدکنندگان یا مشتریان خود را تشخیص دهید و سالیانه  از این طریق ، هزینه های زیادی را در حوزه تبلیغات خود صرفه جویی کنید. از این طریق ، شرکتها می توانند به درستی از اثر تبلیغهای خود مطلع شوند.

دو) معامله گرها را کنار بگذارید

سیستم بلاک چین به شما کمک می کند به راحتی بتوانید واسطه ها را کنار بگذارید. علاوه بر اینکه این واسطه ها برای شما هزینه های زیادی را در بردارند بلکه در بسیاری از مواقع موجب گمراهی و خطای شما در مسیرهای انتخابی و اطلاعات درست می شوند.

اگر از این سیستم استفاده کنید بازار دچار تحولات زیادی می شود. زیرا ، تبلیغات شرکتها به صورت مستقیم درمعرض دید بازدیدکنندگان و مشتریانشان قرار می گیرد و آگهی های حقیقی را شناسایی می کنند. از طرفی شرکتها نیز به راحتی متوجه می شوند که مشتریان واقعی آنها به چه تعداد و چه افرادی هستند.

سه) شناسایی دقیق مشتریان هدف

در تهیه تبلیغات به روشهای سنتی ، سعی می کردند ، مشتریانی که برای محصول آنها جزو مشتریان هدف هستند را شناسایی کنند و سپس پیامهای تبلیغاتی را طراحی کنند. به اطلاعاتی که برای تهیه این تبلیغها نیاز داشتند شامل سن ، جنس ، سلیقه ها و اهداف ، توانایی مالی گروه هدف و اطلاعاتی از این دست بود. به دست آوردن این اطلاعات پروسه طولانی داشت و علاوه بر این شما باید افرادی را برای بررسی این اطلاعات استخدام می کردید و از این طریق ، هزینه های شما افزایش پیدا می کرد. در حالی که در سیستم بلاک چین ، با طراحی سایت و قسمتی که کاربران شما در آن عضو می شوند و مشخصات خودشان را وارد سامانه می کنند به راحتی و با صرف زمان بسیار کم می تواند اطلاعات موثقی را برای شما فراهم کند. از آنجا که این خود افراد هستند که اطلاعات شخصی خود را وارد می کنند هم اطلاعات شما دقیق و قابل اعتماد هستند و هم می توانید در صرف هزینه ها ، صرفه جویی کنید.

چهار) اطمینان از اصالت محصول

از آنجا که بسیاری از افراد به خریدها و تبلیغهای اینترنتی اعتماد لازم را ندارند و بسیاری از آنها را فریبنده می دانند. شما از طریق سیستم بلاک چین می توانید اعتماد آنها را جلب کنید. در بسیاری از مواقع است که ممکن است افراد محصولی را از طریق اینترنت خریداری کنند ولی زمانی که محصول به دستشان می رسد می بینند که محصول تقلبی است. به همین دلیل اعتماد خود را به این تبلیغها و سامانه های اینترنتی از دست می دهند. این مشکل را نیز بلاچین حل کرده است. بلاک چین اطلاعات دقیق محصول از محل تولید تا ترکیبات و شرکتهای سازنده آن را به صورت دقیق ثبت می کند و افراد می توانند از این طریق به محصول شما اعتماد کنند.

نتیجه ای که در یک نگاه می توان از مطلب فوق داشت اینکه دیگر با طراحی کاتالوگ و شرکت در نمایشگاه نمی توان به امید آن بود که کاتالوگ ها مشتری آفرینی کنند. اگر شما طراحی لوگو و آرم شرکت خوبی دارید و یا یک پوستر طراحی میکنید، این منزله موفقیت قطعی شما دیگر نیست و باید راهکارهای تبلیغاتی متعددی در کنار طراحی کاتالوگ و بروشور داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تبلیغات اینترنتی و مشاوره تبلیغات اینترنتی به این صفحه مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط