آموزش طراحی بسته بندی در طراحان برتر

آموزش طراحی بسته بندی با رویکرد بازاریابی و تبلیغات علمی در کانون طراحان برتر صورت پذیرفت.

در مهرماه ۱۳۹۴ سومین کارگاه آموزش طراحی بسته بندی و جعبه با مشارکت اساتید و دکترین مجرب در کانون طراحان برتر برگزار گردید. این کارگاه با چند استاد و مدرس در ۲۱ مهرماه در محل دفتر طراحان برتر با حضور اساتید آموزش تبلیغات ، بازاریابی و فروش برگزار شد.

هدف از آموزش طراحی بسته بندی :

طراحی بسته بندی توسط طراحان گرافیست چند سالی است که به صورت حرفه ای پیگیری می شود. اما موضوعی که نیاز آن بیش از گذشته به چشم می خورد، فقدان دیدگاه و نگرش بازاریابی و فروش در طرح های چند سال اخیر بود. به کارگیری روش های تحقیقات بازاریابی و همچنین کسب رویکرد های بازار محور از جمله مواردی بود که در این کارگاه آموزش طراحی بسته بندی و چاپ آن دنبال می شده است.

طراحی بسته بندی

اساتید و مدرسان کارگاه آموزش طراحی بسته بندی :

مدرس آموزش طراحی گرافیکی آقای دکتر برنارد شوارتز از کشور آلمان که در رزومه فعالیت های گرافیکی خود همکاری با شرکت های البینز ، بالکسن ، دوراتی ، نابلس و بسیاری شرکت های بنام و صاحب برند آلمانی به چشم می خورد. ایشان روش و تکنیک های آموزش طراحی بسته بندی و تنظیم رنگ با دستگاه چاپ آلمانی را ارائه نمودند. همچنین آموزش های مربوط به حوزه مدیریت بازاریابی و تبلیغات توسط مدرسان بنام پارک بازاریابی ایران صورت پذیرفت. از جمله موارد مربوط به بازاریابی ، نقش طراحی بسته بندی در ۵M تبلیغات بود.

طراحی بسته بندی محصولات

نتیجه گیری نهایی از کارگاه آموزش طراحی بسته بندی

در پایان کارگاه چند نمونه مواد غذایی و قطعات صنعتی به عنوان مطالعه موردی توسط اساتید بازاریابی مطرح و پس از اعلام محدودیت های موجود در بازار هر کدام از محصولات ، شرکت کنندگان در کارگاه ایده های خود را پیاده نموده و مورد نقد قرار دادند. طرح های برتر توسط اساتید گرافیست و بازاریابی معرفی و هدایایی به آنها ارائه گردید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با روش های طراحی بسته بندی و نمونه کارهای بسته بندی محصولات به این صفحه مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط