آموزش طراحی کاتالوگ

آموزش طراحی کاتالوگ توسط کانون طراحان برتر در ۳۰ مهر ماه صورت پذیرفت.

آموزش طراحی کاتالوگ در گذشته در گروه های مختلف در کانون طراحان برتر برگزار شده است. آموزش های مربوط به طراحی کاتالوگ به دلیل تنوع و نیازهای مختلف در بخش های مختلف برگزار می شود. در پایین به تفسیر این موضوع می پردازیم:

انواع آموزش طراحی کاتالوگ ها:

آموزش طراحی کاتالوگ صنعتی

آموزش طراحی کاتالوگ جنرال

آموزش طراحی کاتالوگ محصولات

آموزش طراحی کاتالوگ مواد غذایی یا کال بوک

آموزش طراحی کاتالوگ صنعتی :

کاتالوگ صنعتی مربوط به محصولاتی می شود که به صورت صنعتی بوده و در آن از نقشه های فنی و نقشه های ۳D استفاده می شود. به عنوان مثال کاتالوگ فروش محصولات صنعتی مربوط به شرکت صنایع راهسازی و معدن ایران در کانون طراحان برتر طراحی و چاپ شده است. آموزش طراحی کاتالوگ صنعتی باعث ارتقا برند شرکت های صنعتی در نظر مشتریان سازمانی می گردد.

آموزش طراحی کاتالوگ جنرال :

در طراحی کاتالوگ جنرال در واقع همان کاتالوگ اصلی شرکت ها بوده و علاوه بر آنکه محصولات یک شرکت را معرفی می نماید، به معرفی شرکت ، توان تولید و معرفی مدیران یک شرکت می پردازد. تفاوتی در مورد محصولات صنعتی و مصرفی وجود ندارد و همه مدیران شرکت ها جهت معرفی صحیح خود و سازمان شان نیاز به کاتالوگ جنرال دارند.

آموزش طراحی کاتالوگ محصولات :

کاتالوگ محصولات فقط به معرفی محصولات یک شرکت می پردازد. به عنوان شرکتی در زمینه قطعات یدکی خودرو فعالیت می نماید، جهت معرفی صحیح محصولات خود به نمایندگان شهرستانی و همچنین ایجاد یک راهنما برای مشتریان خود در مورد افزایش آگاهی از محصولات شرکت ، کاتالوگ محصول تدوین می نماید. در آموزش طراحی کاتالوگ محصولات ، کاتالوگ شرکت امیرنیا که در سال ۱۳۹۳ توسط کانون طراحان برتر طراحی شده است، به عنوان یک case study مورد بررسی قرار می گیرد. در نظر داشته باشید که در طراحی کاتالوگ صنعتی استفاده از قالب صفحات مرتبط با محصول و همچنین وجود عکس های با کیفیت از محصولات الزامیست.

آموزش طراحی کاتالوگ مواد غذایی یا کالبوک

شرکت های صنایع غذایی به منظور فروش مویرگی از ویزیتورهای مجرب استفاده می نمایند. ویزیتور های برای آنکه احتمال موفقیت خود را افزایش دهند، از کالبوک استفاده می نمایند. کالبوک های مربوط به شرکت روغن کنجد پرند که در سال ۱۳۹۲ توسط طراحان برتر طراحی شده بودند، در کارگاه ۳۰ مهرماه مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت و نقاط متمایز آن در کارگاه آموزش طراحی کاتالوگ به حضار آموزش داده شد.

این کارگاه مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت و با رضایت بیش از ۹۰% شرکت کنندگان موجه شد. مخاطبین می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی کاتالوگ به این صفحه مراجعه نمایند.

مطالب مرتبط:

طراحی حرفه ای کاتالوگ و بروشور

طرح کاتالوگ چگونه تهیه می شود

طراحی جلد کاتالوگ

تعرفه چاپ کاتالوگ

انتخاب فونت یا تایپو گرافی در طراحی بروشور و کاتالوگ محصولات مصرفی

آموزش طراحی کاتالوگ

در طراحی گرافیکی کاتالوگ تبلیغاتی سادگی را حفظ کنید

کاتالوگ محصولات صنعتی را چگونه طراحی کنیم

طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ

 

مطالب مرتبط