اساسی ترین طراحی های گرافیکی برای هر شرکت بازرگانی تولیدی کدامند ؟

برای هر شرکت تولیدی و بازرگانی نیاز است که است ابتدا طراحی های گرافیکی اولیه انجام شود، در این نوشتار نویسنده طراحی های گرافیکی اولیه به به صورت مختصر شرح می دهد.

اولین طراحی گرافیکی از اساسی ترین طراحی های مهم برای هر شرکت تولیدی بازرگانی طراحی لوگو می باشد:

طراحی لوگو یا نشانه و یا آرم به سه دسته تقسیم می شود:طراحی کاتالوگ - طراحی پوستر - طراحی بسته بندی

  • طراحی لوگو تایپ فارسی :

طراحی لوگو تایپ فارسی نوعی از خلاقیت های خاصی است که در فونت نوشتاری فارسی البته به صورت خوانا ایجاد می گردد و از طریق فونت خلق شده نام شرکت نوشته می شود و در کنار دیگر اجزای لوگو به نمایش در می آید.

  • طراحی لوگو تایپ انگلیسی

طراحی لوگو تایپ انگلیسی نوعی از خلاقیت های خاصی است که در فونت نوشتاری انگلیسی البته به صورت خوانا ایجاد می گردد و از طریق فونت خلق شده نام شرکت به صورت انگلیسی نوشته می شود و در کنار دیگر اجزای لوگو به نمایش در می آید.

  • طراحی علامت و یا Sign

طراحی علامت برای هر شرکت نسبت به طراحی فونت و طراحی لوگو تایپ انگلیسی و لوگو تایپ فارسی بسیار سخت تر و خلاقانه تر است ، طراح باید به کلیه علائم و اختصارهایی که می توان برای کالا و نام آن شرکت استفاده نمود فکر کرده و در مورد آن ها تحقیق کند تا ابتدا علامتی خاص را برای شرکت یافته و بعد با هنر طراحی و از طریق نرم افزارهای خاص آن را اجرایی نماید.

دومین طراحی گرافیکی از اساسی ترین طراحی های مهم برای هر شرکت تولیدی بازرگانی طراحی بسته بندی می باشد:

طراحی بسته بندی یکی دیگر از عناصر بسیار مهم گرافیکی برای هر شرکت تولیدی و بازرگانی می باشد ، چرا که مصرف کنندگان قبل از مصرف هر محصول و اطلاع از کیفیت و مرغوبیت کالا ابتدا به بسته بندی آن توجه می نمایند . از دیگر ویژگی های یک بسته بندی مناسب کیفیت بسته بندی می باشد زیرا وظیفه نگهداری محصول تا مرحله خرید مصرف کننده و بردن آن به منزلش را بر عهده دارد .

سومین طراحی گرافیکی از اساسی ترین طراحی های مهم برای هر شرکت تولیدی بازرگانی طراحی کاتالوگ می باشد:

طراحی کاتالوگ برای تمامی شرکت های بازرگانی و تولیدی بسیار و مهم و حائز اهمیت است زیرا از طریق آن می توانند محصولات و ویژگی های آن ها را به مشتریان معرفی کنند . طراح گرافیکی یک کاتالوگ باید در نظر داشته باشد که علاوه بر ظاهر زیبای یک کاتالوگ باید فروشنده و مشتری پسند باشد ، دسته ای از کاتالوگ ها وجود دارند که فقط در طراحی کاتالوگ به ظاهر آن ها توجه شده است و به لحاظ بازاریابی هیچ نکته مثبتی ندارد، بنابراین هرگز فراموش نکنید که علاه به زیبایی های بصری در طراحی کاتالوگ به عناصر بازاریابی و فروش نیز توجه نمایید

مطالب مرتبط