تبلیغات مدرن چه روش هایی دارد؟

تبلیغات مدرن در حال حاضر فقط به تبلیغات در تلویزیون و روزنامه ها و به طور کلی رسانه ها منتهی نخواهد شد. امروزه شیوه‌های نوینی برای انجام تبلیغات در سازمان ها استفاده می شود که با نگاه کردن به این شیوه ‌های بسیار جدید و امروزی می توانید دیده گسترده ای به تبلیغات مدرن پیدا کنید و یک سری ایده‌های کارآمد و مفید در ذهن خود برای انجام فعالیت های تبلیغاتی داشته باشید.

در حال حاضر در کشورهای پیشرفته و در حال پیشرفت تبلیغات و بازاریابی قسمت مهمی را از دنیای تکسب و کار آن کشورها به خود اختصاص داده است. اگر یک محصول خوب یا دسته ای از خدماتی کارآمد و مفید را در اختیار دارید، باید بدانید که با چه هنری آن محصول و خدمات را بفروش برسانید.

لازم به ذکر است که هنوز هم شرکت هایی هستند که که برای انجام کارهای تبلیغاتی محصولات و خدمات خود از شیوه ها سنتی استفاده می‌نمایند و به هیچ عنوان از روش های تبلیغات مدرن استفاده نمی کنند. اما بدانید که در این عرصه بازیگران بسیار حرفه ای در بازار هستند که علاقه بسیار زیادی به روش های تازه تبلیغات مدرن دارند.

شرکت های تبلیغاتی بسیار زیادی هستند که از این روش نوین تبلیغاتی (تبلیغات مدرن) در انجام پروژه های تبلیغاتی خود استفاده می نمایند آنها برای انجام این پروژه های تبلیغاتی از ایده‌های جدید و خلاقانه ای بهره مند می شوند. امرزوه دیگر تبلیغاتی همچون تبلیغات روزنامه‌ای و آگهی‌های تبلیغاتی که بصورت کاغذ هستند استفاده نمی شوند

افرادی که هنوز فکر می کنند که روش های تبلیغاتی کاغذی مثل تبلیغات روزنامه ای یا تبلیغات رسانه ای همچون تلویزیونی یا رادیویی موثر هستند این نوع تبلیغات در فروش محصولات و خدمات میتواند مفید واقع شوند باید در کلاسی هایی که به تازگی برای روش‌های جدید و ایده‌های جدید تبلیغات برگزار می شود شرکت نمایند تا با این روش های جدید آشنا شوند تا از ایده های کهنه دست کشند.

با نگارش این مقاله تمام تلاشم بر این است که شما را با تمامی شیوه های تبلیغات مدرن آشنا نمایم و مختصرا آن ها را شرح می دهم.

شیوه های های تبلیغات مدرن؛ ابزارهایی جدید جهت به رونق انداختن سازمان ها:

شیوه های های تبلیغات مدرن مختلفی را در انجام پروژه های تبلیغاتی می توانیم استفاده کنیم که امروزه جهت تبلیغات محصولات و خدمات استفاده می شوند. البته در این مقاله بعضی  از به روز ترین تکنیک های تبلیغات مدرن که به بسیار معروف جهان را به شما ارائه می نمایم زیرا امروزه همه فعالان این عرصه به دنبال کشف تکنینک های جدید انگیزشی برای استفاده در پروژه های خود می باشند. بیشتر رشد این نوع تکنینک های تبلیغاتی جدید به علت پیدایش اینترنت و بعضی دیگر فقط ایده‌هایی خلاقانه ، بکر و تازه است که تبلیغات رسانه ای امروزه را به تکنینک های بسیار مدر و قابل توجه مبدل کرده‌ است.

یکی از شیوه های های تبلیغات مدرن تبلیغات اینترنتی

از انواع این تبلیغات، تبلیغات اینترنتی است که دارای معنا و مفاهیم بسار ژیچیده و گسترده می باشد و باید بدانید که انواع مختلفی دارد. بعضی از این تکنیک های تبلیغات اینترنتی امروزه بسیار مورد توجه مشاوران تبلیغات قرار گرفته اند. مثلا تبلیغات ایمیلی، تبلیغات ایملی یکی از این گروه تکنیک های تبلیغاتی است که این آژانس های مورد استفاده قرار می دهند و البته این نوع تبلیغات مدل های دیگری را مانند تبلیغات وبلاگی، تبلیغات موقعیتی ، تبلیغات بنری و …. را نیز  در بر می گیرد. که در زیر انواع پر طرف دار آن را به صورت مختصر توضیح می دهیم:

یکی از تکنیک های تبلیغات مدرن، تبلیغات از طریق طراحی بنر برای وب سایت ها است:

تجربه نشان داده است که تبلیغات بیلبوردی در جاده ها به خاطر بازخورد بسیار زیاد که دارد از انواع بسیار مهم و پرطرفدار می باشد نوعی از این تبلیغات که شبیه این نوع تبلیغات در فضای وب می تواند همین تبلیغات از طریق طراحی بنرها باشد. آیا تا به حال در حین وب گردی به نوارهای تبلیغاتی که در بالای صفحات بروزرها هستن نگاه کرده اید ؟و به بررسی آنها پرداخته اید؟ این نوارهایی که در بالای بروزر ها مشاهده می کنید همان بنرهای تبلیغاتی در سایت ها هستند.

این بنرها با استفاده از عکس ها و برناه نویسی جاوا و یا دیگر برنامه های multimedia تهیه شده و به صفحات وب لینک شده که یک رابطه مستقیم با آن صفحه وب برقرار می کنند.

یکی از شیوه های های تبلیغات مدرن استفاده از  موسیقی

یکی از تکنیک های انجام تبلیغات مدرن استفاده از موسیقی در تبلغات است این متد یکی از روش های ت پروپاگاندا می باشد و مشتریان را با استفاده از این روش ترغیب به خرید محصولات و خدمات می نمایند و آنها را متقاعد می کنند  که اشخاص دیگر نیز از این محصولات یا خدمات خریداری و استفاده می نمایند این حرکت برای صاحب آن محصولات یا خدمات سودمند است. انجام این تکنیک در تبلیغات یا همان پروپاگاندا، باعث می شود که مصرف کننده ترغیب شود که حداقل در مورد محصول و یا خدمات مورد تبلیغ فکر نماید و نظر دیگران را در مورد آن محصول یا خدمات جویا شود و در نهایت خود نیز به یکی از مشتریان آن محصول تبدیل گردد و آن محصول را تبلیغ کند.

این نوع از تکنینک های تبلیغات که بر اساس روانشناسی مصرف کننده برنامه ریزی می گردد در حقیقت یک استراتژی در تبلیغات مدرن است و می تواند در هر یک از انواع رسانه های چه صوتی و چه تصویری گنجانده شود.

یکی از شیوه های های تبلیغات مدرن استفاده از تاثیر تشویق در تبلیغات مدرن

تبلیغات تشویقی و ترغیبی به نوعی از تبلیغات مدرن گفته می شود که با استفاده از هدیای تبلیغاتی و یا درست کردن رویدادهای رسانه ای و event ها ذهن مصرف کننده را  ترغیب و تشویق می نمایند این حرکت به نوعی جل توجه مصرف کننده محسوب می گردد و روشی موثر در عرصه تبلیغات است.

گفتنی است تهیه هدایای تبلیغاتی و تشویقی و درست کردن رویدادهای رسانه ای و event ها باید بسیار خلاقانه، تاثیرگذار و کارآمد باشد تا برای صاحب برند سودمند و دارای توجیه اقتصادی باشد.

یکی از شیوه های های تبلیغات مدرن استفاده از تاثیر حمایت و پشتیبانی

می خواهم نظر شما را به تبلیغات اجرا شده در پروژه تبلیغاتی، برای فروش محصولات تولید شده شرکت کورن فلکس جلب نمایم در یکی از این تبلیغات رسانه ای از یکی از هنرپیشه گان بسیار معروف به نام کیانا ریوز دعوت شده است علت این حرکت در این دست تبلیغات مزیتی است که به همراه دارد و آن مزیت هیچ چیزی نیست جز نشان دادن حمایت و پشتیبانی یک هنرپیشه و یا یک هنرمند معروف از آن محصول و می تواند باعث ترغیب مشتریان به خرید حتی یک بار آن محصولی که هنرمند معروف حمایت خود را از آن محصول اعلام کرده است شود.

یکی از شیوه های های تبلیغات مدرن استفاده از تبلیغات غیر مستقیم و نهفته:

تبلیغات غیر مستقیم و نهفته عبارت است از تبلیغاتی که با استفاده از یک برندها یا محصولات یک برند خاص در تهیه یک فیلم و یا یک سریال انجام می شود و با این روش به طور غیر مستقیم و یا نهفته آن برند را تبلیغ می نمایند.

یکی از شیوه های های تبلیغات مدرن استفاده از تکنیک تبلیغات جایگزینی

بعضی قانونهای موجود در بعضی کشورها، تبلیغ در خصوص محصولاتی مانند مخدر ها و نوشیدنی های الکلی و یا هر محصولی که در آن الکل وجود دارد را ممنوع نموده است. به همین منظور تعدادی برند ساخته شده که برند پوششی نام دارد و هنگامی که آن برندهای پوششی تبلیغ می گردند تداعی کننده آن محصول ممنوع التبلیغ می شوند این روش تکنیک خاصی است برای انجام تبلیغات ممنوع

یکی از شیوه های های تبلیغات مدرن استفاده از تبلیغات پیکسلی

تبلیغات پیکسلی عبارت است از نوعی تبلیغات اینترنتی، که در آن هزینه بسیار زیادی صرف می شود وکلیه هزینه ها بر اساس تعداد پیکسل های استفاده شده در آن تبلیغ محاسبه می گردد. تاریخچه این نوع تبلیغات جدید و ژر هزینه به سال ۲۰۰۵ بر می گردد.در سال ۲۰۰۵ یکی از دانشجویان بریتانیا با طراحی یک وب سایت و گذاشتن یک اسم عجیب بر روی آن وب سایت به اسم میلیون دلاری شروع بع تبلیغات پیکسلی نمود این تبلیغات به این صورت بود که هر شخص برای تبلیغات برند خود

می‌توانست فضای تبلیغاتی را برای برند خود خریداری نماید و هزینه این فضا با ساتفاده از شمارش پیکسل‌های اشغال شده برای آن صفحه محاسبه می گردید هر پیکسل از این صفحه یک دلار بود و باید تبلیغات به یک میلیون پیکسل محدود می گرددید.

مطالب مرتبط