تبلیغ در اینستاگرام از تولید محتوا تا کمپین (قسمت دوم)

تبلیغ در اینستاگرام را می توانیم از روشهای به روز و بسیار موثر در امر تبلیغات بدانیم.

بنابراین ، زمانی که به عنوان یک برند وارد اینستاگرام می شوید و قصد دارید به تبلیغ برند و محصول خود بپردازید باید اولین اقدامی که انجام می دهید این باشد که موضوع تبلیغ خود را مشخص کنید. این کار به شما اجازه می دهد بتوانید محتواهای خود را دسته بندی کنید و به راحتی آنها را به نمایش بگذارید. اغلب شرکتها و برندها نگران این هستند که محتوای آنها در فضای مجازی به خوبی نمایش داده نشود یا مخاطبان و مشتریان ، به آنها علاقه ای نداشته باشند.

با این کار شما می توانید محتوای مناسب برای مشتریان خود تهیه کنید و از طرفی مطمئن باشید که افراد علاقه مند ، عضو پیج شما می شوند و از تبلیغهای مورد علاقه خود دیدن می کنند. به طور کلی می توانید تبلیغ های خود را با سه کمپین عمده در اینستاگرام انجام دهید.

یک) افزایش آگاهی مخاطبها از برند

یکی از کمپین های شما می تواند فقط با هدف اینکه آگاهی مخاطبان شما از برندتان را بالا ببرد راه اندازی شود. معمولاً اکثر برندهایی که در اینستاگرام فعالیت می کنند یکی از کمپینهای خود را با این هدف راه اندازی می کنند. در این هدف ، شما تلاش می کنید شهرت برند خود را بالا ببرید و افراد زیادی را با آن آشنا کنید.

دو) ترغیب و تشویق مشتریان و مخاطبان

می توانید یکی از کمپینهای خود را فقط با هدف اینکه مشتریان و مخاطبان خود را تشویق به خرید این برند کنید راه اندازی کنید. بسیاری از برندها هستند که فقط با هدف معرفی برند خود یا تشویق مخاطبان به خرید برندشان هزینه های زیادی را صرف تبلیغ در اینستاگرام می کنند.

سه) بالا بردن حجم بازدید

هدف سوم شما از راه اندازی کمپین می تواند بالا بردن حجم بازدید مخاطبان باشد. می توانید یک کمپین جداگانه نیز طراحی کنید که هدف آن فقط  بالا بردن بازدید از صفحه شما باشد.

برای رسیدن به این هدفهای کمپینها می توانید از موارد زیر استفاده کنید.

۱) تلاش برای پیدا کردن مخاطبان تازه

سعی کنید به مخاطبهای جدید دسترسی پیدا کنید. اینکه برند شما را مخاطبان بشناسند از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر نتوانید مشتریان جدید پیدا کنید برند شما مشکلات زیادی در آینده خواهد داشت. اگر مخاطبان جدید بیشتری را بتوانید جلب کنید ، میزان بازدید از محصولات شما نیز افزایش پیدا می کند.

۲) ترافیک سایت

سعی کنید با کلید واژه هایی که با هدفهای مشخص شده برای کمپین ها در بالا گفته شد میزان ترافیک سایت خود را افزایش دهید. می توانید کلمات کلیدی را به گونه ای انتخاب کنید که میزان سئو را افزایش دهید. استفاده از این ترافیک های سایتی می تواند یکی از راههای موفقیت شما در کمپین های مختلفی باشد که راه اندازی می کنید.

۳) افزایش ارتباط با مخاطبان

همگی این فعالیتها و راه اندازی کمپین ها به دلیل افزایش ارتباط با مشتریانتان است. بنابراین ، سعی کنید محتواهای تبلیغاتی و کمپین های شما به گونه ای باشد که مخاطبان و مشتریانتان بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

۴) استفاده از اپ ها

هم اکنون بسیاری از برندها ، اپ های ویژه خود را طراحی کرده اند. شما نیز می توانید از کمپین های خود می توانید برای تبلیغ و ترغیب مشتریان به نصب اپ هایتان استفاده کنید.

۵) تشویق به خرید

در نهایت ، همه تلاشهای شما برای این است که بتوانید میزان بیشتری از محصولات خود را به مشتریان بفروشید. این هدف ، اهمیت زیادی دارد. بسیاری از شرکتها و برندها نیز هستند که در این زمینه با مشکلات زیادی مواجه هستند. اما کمپین ها از جمله روشهایی هستند که می توانید به شکل موثری از آن برای افزایش فروش خود استفاده کنید.


تبلیغ در اینستاگرام از تولید محتوا تا کمپین (قسمت اول)

جهت مشاهده خدمات تبلیغات اینترنتی به این صفحه مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط