طراحی نایلون و هدایای تبلیغاتی
photo_2016-05-31_16-04-20

طراحی شاپینگ بگ Shopping bag

.

photo164667826814167956

طراحی شاپینگ بگ شرکت hp ایران

.

photo_2016-05-31_16-05-13

طراحی شاپینگ بگ PVC

.

شاپینگ بگ بوتیک

طراحی شاپینگ بگ Shopping bag

.

طراحی نایلون hp - طراحی نایلون pny

طراحی نایلون شرکت hp ایران

.

اشانتیون لوازم یدکی - نایلون لوازم یدکی

طراحی شاپینگ بگ شرکت لوازم یدکی

.

14

طراحی کانتر شرکت nike

.

3

طراحی نایلون تبلیغاتی

.

photo164667826814167955

طراحی نایلون تبلیغاتی

.

طراحی هدایای تبلیغاتی یکی از مهمترین عوامل جلب نظر و همچنین وفادارسازی مشتریان یک سازمان می باشد که مطمئنا می تواند نقش به سزایی در یادآوری و ماندگاری محصولات و خدمات یک شرکت در ذهن مشتریان داشته باشد.

شما می توانید با استفاده از انتخاب یک promotion مناسب و یا هدایای تبلیغاتی کارا و از همه مهمتر وجود خلاقیت در طراحی و ارسال آنها و همچنین مرتبط بودن هدایای تبلیغاتی با فعالیت های سازمان تاثیر بسیار مطلوبی در ذهن مشتریان خود بگذارید. با توجه به اینکه حجم بسیار بالایی از هدایای تبلیغاتی برای جبران خدمات مشتریان و همکاران استفاده می شود، ارائه هدایای تبلیغاتی خلاق که مشتریان را به هیجان آورده و باعث به یادآوری محصولات و خدمات شما می شود در هنگام خرید بسیار تاثیر گذر خواهد بود.طراحی هدایای تبلیغاتی - طراحی نایلون

یکی دیگر از هدف های هدایای تبلیغاتی تقویت روابط شخصی در بین شرکت و مشتریان می باشد.

دلیل اهدا هدایای تبلیغاتی متفاوت، به دلیل این است که آیا هیچ گونه هدف پبش بینی شده ای وجود دارد و یا خیر ؟

علی الخصوص باید در نظر داشت که آیا هیچگونه نشانه تبلیغاتی در آن هست یا خیر؟

شما باید در هدایای تبلیغاتی خود حتما از نشان تجاری (لوگو) ، اسم شرکت و یا نمادی از محصولات به صورت تصویری و یا سمبلیک و یا از تمام موارد حتما استفاده نمایید.

در کل هدیه دادن یکی از راه های مقرون به صرفه برای ایجاد حس وفاداری و روابط ارزشمند برای شرکت ها و مشتریان است.

لذا محققین کانون تبلیغاتی طراحان برتر تحقیقات متعددی را در زمینه ارتباط شرکت های هدیه دهنده و افراد گیرنده هدیه انجام داده است و نتیجه این تحقیقات این است که شرکت هایی که هدایای تبلیغاتی اهدا می کنند شانسی چندین برابر بیشتر از شرکت هایی دارند که از این وسیله تبلیغاتی خاموش استفاده نمی کنند، بنابراین شما با استفاده از هدایای تبلیغاتی خلاق می توانید هم در ذهن مشتریان ماندگار شوید و هم برای خود مشتریان وفادار بسازید.

طراحی نایلون تبلیغاتی

طراحی نایلون تبلیغاتی آنجایی اهمیت پیدا می نماید که مدیران شرکت ها قصد دارند علاوه بر فروش محصول ، به فکر برندسازی نیز باشند. طراحی نایلون به صورت خلاقانه بسیار در برندسازی شرکت ها نقش دارد زیرا باعث دیده شدن یک برند در فضای اجتماعی می گردد و مخاطبین یک برند مورد یک طرح و شرکت آن صحبت می کنند. طراحی نایلون تبلیغاتی اگر به صورت خلاقانه باشد، باعث کاهش بسیار زیاد هزینه های مربوط به تبلیغات باشد. نایلون تبلیغاتی شرکت ها علاوه بر آنکه موجب بازاریابی و تبلیغات شرکت ها می گردد، موجب رضایت توزیع کنندگان و شبکه توزیع فروش می گردد. بدین ترتیب که فروشندگان کالا با داشتن یک نایلون تبلیغاتی زیبا از یک شرکت موفق ، به کسب و کار خود افتخار می نماید.

طراحی نابلون تبلیغاتی بسیاری از شرکت ها که به صورت خلاقانه طراحی می گردند، توسط طراحان برتر طراحی گردیده است. شرکت هایی که هزینه طراحی نایلون خلاقانه پرداخت می کنند، در هزینه های چاپ صرفه جویی نموده و بازخورد تبلیغات خود را به صورت تصاعدی افزایش می دهند.

طراحی ساک دستی و مزایای آن

یکی از فرآورده­ ها و ابزار بااهمیت­ تبلیغاتی که تا حد زیادی در همه ی کسب و کارهای صنعتی و تجاری استفاده و تاثیر درخور و شایانی دارد ساک های  دستی یا شاپینگ بگ ها می­باشند. ساک­های خرید نه فقط در مغازه ها ، رستوران ها ، بوتیک ها و مراکز گوناگون تجاری که ارائه دهنده­ی اجناس و فرآورده های مختلفی می­باشند ، به علاوه در اغلب کمپانی ها و سازمان هایی که تنها احتیاج به ارائه و تبلیغ محصولات و سرویس های خود در فرم و عرضه جوایز و کادوهای تبلیغاتی و عرضه و نمایش در نمایشگاه ها دارند ، کاربرد گسترده ای خواهد داشت.

ساک های دستی قادرند به صورت مجزا در دست هر مشتری و خریدار به شکل یک آگهی نمای سیار ظاهر و عمل نماید و تاثیر شایان و برجسته ای را در بهبود و پیشرفت مقاصد تشکیلاتی و یا محصولات موسسه و کمپانی شما ایفا نماید. ولی چه طرحی جهت ساخت و تهیه ساک های دستی خرید زیبنده است؟ چون که ساخت و طراحی و عرضه یک ساک خرید تبلیغاتی یک وسیله و ابزار درخور جهت رابطه با مخاطبین و مصرف کنندگان میباشد که غالباً توجه و اهمیت زیادی برای آن صرف نمیشود.

طراحی یک ساک دستی برجسته و متفاوت ، قادر است همه ی نگاه ها را به طرف خود جذب نماید. بدین سبب تلاش نمایید از طرح های رنگی در این زمینه بهره بگیرید. بهتر است از رنگ سازمانی مارک و نشان تجاری مخصوص به خود در طراحی شاپینگ بگ ها بهره ببرید.

غالباً اندازه و رنگ ساک های خرید موجود در بازار یکسان و مشابه می­باشد. بنابراین در صورتی که قصد دارید متفاوت و برجسته ظاهر شوید ، گزینش یک طراحی منحصربفرد گام نخست برای کار شما خواهد بود. درصدد آن باشید طراحی هایی را به کار بگیرید که با وجود ابتکار و نوآوری در ساخت آن ها ، کالاها و اجناس شرکت و کسب و کار تجاری شما را به طور مطلوب و زیبنده ای به نمایش بگذارند.

ذکر این نکته ضروری است که طراحی ساک های دستی فقط یکی از فازهای پروسه ی ساخت آن بوده و تاثیر آن تنها به این سطح منحصر نمی گردد ، فراموش نکنید که بایستگی طرح در ساخت ساک های خرید به اندازه ای است که بر همه ی فازها و جوانب دیگر نظیر چاپ و افست و تولید ساک خرید تبلیغاتی تاثیرگذار می­باشد و هر نوع طرح و شکل و عدم تجانس در طراحی امکان دارد فرآورده ی پایانی یا همان ساک خرید تبلیغاتی را با مسائل و پیچیدگی هایی روبرو سازد.

پس از گزینش طرح دلخواه در طراحی ساک دستی ، به مرحله ی انتخاب متریال و جنس و قالب فرم ساک خرید موردنظر می رسید. همواره توجه داشته باشید که در صورتی که ساک دستی خرید پیش از وارد شدن مشتری به مقصدش از هم جدا و گسسته شود ، این اتفاق ناخوشایند هرگز از خاطر آنان فراموش نمی­شود. از این رو در طراحی و ساخت ساک دستی دقت و بررسی لازم را داشته باشید تا ساک خرید محصولات شما از کیفیت رضایت بخش و مطلوبی بهره­مند باشد.

گزینش ماده ی اصلی ساخت ساک های دستی رابطه ی مستقیمی با اجناس و کالاهای شرکت و موسسه شما دارد. در صورتی که وزن اجناس و کالاهای شما سنگین باشد می­بایست ساک خرید شما از جنس و نوعی گزینش گردد که قابلیت نگه داری این حجم سنگینی را داشته باشد.

اندازه و قالب ساک خرید هم می­بایست با نظر به شکل اجناس و کالاهای شما گزینش و طراحی گردد ، ولی ساخت و طراحی ساک دستی به صورتی که هم قادر باشد اجناس و کالاها را به درستی و به طور مطلوبی نگه داری و مراقبت نماید و همچنین برای خریداران و مخاطبان قابل استفاده باشد مساله ای فراوان مهم و اساسی به شمار می آید. ساک های خرید یا شاپینگ بگ ها را می­توان در اندازه ها و سایزهای گوناگون تهیه و فراهم ساخت. هرچند امکان بهره گیری از سایزهای مدل و الگو هم در این خصوص وجود دارد.

مقاصد هر فعالیت تجاری جهت تبلیغات ، عرضه و معرفی اجناس و کالاها و فعالیت هایی میباشد که ایجاد و خلق می نماید و طراحی شاپینگ بگ ها با همین قصد و نیت قادر است یاری و مدد بسیاری به کسب و کار صنعتی و تجاری شما بکند. تلاش نمایید در ساخت ساک دستی محصولاتتان ، علامت ها و نمودهای مشخص و بارزی از فعالیت تجاری و اجناس و کالاهایتان را در طراحی آنها پیاده کنید. مقصود از این کار ابلاغ پیغام به مخاطبان و مشتریان است.

به طور کلی می توان گفت مادامی که قادر باشید یک ساک خرید ویژه و شیک و کاربردی و فراخور با اجناس و برندتان به مخاطبان و بینندگان عرضه کنید ، به سادگی کالاها و اجناس و مارک و نشان تجاری شرکت و موسسه شما در ذهن عموم ماندگار و حفظ خواهد شد.

تخصص ما در طراحی هدیه تبلیغاتطراحی نایلون تبلیغاتی - طراحی هدیه تبلیغاتی - شاپینگ بگ

تخصص ما تنها در طراحی و اجرای هدایای تبلیغاتی خلاصه نمی شود.استفاده مناسب از تمامی موارد ذکر شده،زمان بندی، مکان استفاده، طریقه استفاده نیازمند تخصص خاص و تحصیلات مربوطه و تجربه مفید و کافی برای آن است. ما به شما گارانتی مطلوب ترین نتیجه ممکن را خواهیم داد.

خدمات ما

طراحی هدایای تبلیغاتی شما علاوه بر اینکه توسط ما انجام خواهد شد.بنا به درخواست شما خدمات چاپ و یا تولید با خدماتی ویژه در زمینه حمل و نقل ارائه خواهد شد.