مناسب ترین زمان برای پخش تبلیغات چه زمانی است ؟

زمانی که تبلیغ شما پخش می شود از اهمیت زیادی برخوردار است.

این زمان حتی روی کیفیت کار کارکنان شما نیز اثر می گذارد. زمانی که یک برنامه یا پروژه قرار است شروع شود افرادی که وظیفه تبلیغات بر عهده آنهاست سعی می کنند زمانی که قرار است تبلیغ این پروژه اتفاق بیافتد را زمان بندی کنند. آنها اول از هر چیزی ، نظر مشتریان خود را در نظر می گیرند. سپس برنامه های مختلف تبلیغاتی را بر اساس آن زمان بندی می کنند. اگر همه برنامه های آنها به درستی پیش رود به خوبی می توان پیش بینی کرد که برنامه تبلیغاتی آنها نیز موفق خواهد شد. اما معمولاً این اتفاق نمی افتد. چرایی عدم وقوع این اتفاق را می توانیم در دلایل زیر جستجو کنیم.

معمولاً طراحی یک برنامه خلاقانه زمان زیادی را صرف می کند. اغلب می توانیم بگوییم که واکنش مشتریان شما به نحوه قیمت گذاری شما بر می گردد. اگر قیمت شما را پائین ارزیابی کنند آن را خوب ارزیابی می کنند و اگر قیمت را بالا بدانند ان را بد ارزیابی می کنند. بنابراین مشتریان شما نقطه قضاوت شما هستند. شما در یک برنامه تبلیغاتی باید این بخش را نیز مد نظر قرار دهید و تبلیغ شما باید به نحوی باشد که مشتریانتان تصور کنند با خرید محصول شما ، پول خود را به خوبی صرف کرده اند و نیاز به مصرف این پول را کاملاً توجیه شده باشند. به نکات بسیار مهمی که در این زمینه یادآور می شویم دقت کنید.

یک) ارتباط بین زمان و هزینه تبلیغات

از آنجایی که هر تبلیغی ، مستلزم صرف هزینه هایی است بنابراین ، با تشخیص درست زمان تبلیغاتی می توانیم در هزینه های خود صرفه جویی کنیم. بهتر است به افرادی که در این زمینه تخصص دارند و کار تخصصی شان است این کار را بسپاریم تا در زمان خود صرفه جویی کنیم. آنها به خوبی می توانند زمانی را که برای تبلیغ محصول یا خدمات ما مناسب است را تشخیص دهند و ما را از هزینه های اضافی و همچنین تبلیغات بی اثر نجات دهند.

دو) شفاف سازی تبلیغات

از همان ابتدا همه قسمتهای کار خود را به مشتریان توضیح دهید تا کارها با همراهی آنها انجام شود. همین کار موجب می شود هماهنگی شما با مشتریان بیشتر باشد و شما را از تبلیغهای تکراری و بی اثر مصون نگه دارد.

سه) گذشته را مرور کنید

لازم است هر از گاهی ، به مرور گذشته خود و روندی که در کار خود طی کرده اید بپردازید. این مرور به شما کمک می کند بتوانید نحوه عملکرد خود را تجزیه و تحلیل کنید و از جنبه های مثبت آن برای تقویت کارهای آینده خود استفاده کنید. زمانی تبلیغ شما سودآور و موثر خواهد بود که بتوانید بر اساس نقاط ضعف و قوت که حاصل تجزیه و تحلیلتان است عمل کنید. بر اساس این تجزیه و تحلیلها شما می دانید که در کدام قسمت از کار خود قدرت بیشتری دارید بنابراین ، سعی می کنید برای اثر گذاری در بازار و نگرش مشتریان از این زاویه وارد عمل شوید.

چهار) تغییر نگرش مشتریان

اکثر افراد از اینکه کالای تبلیغاتی را خریداری کنند اجتناب می کنند. دلیل این کار چیست ؟ علت اصلی این است که مشتریان به کالایی که تبلیغ شده است خیلی اعتماد نمی کنند. آنها معتقد هستند که جنبه های مثبت این کالاها یا محصولات در تبلیغات بسیار اغراق آمیز توصیف شده و نمی توان به آن اعتماد کرد. به همین دلیل بهتر است ابتدا با نحوه تبلیغات خود و شفاف بودن نحوه تبلیغمان به مشتریان دید مثبتی بدهیم و تلاش کنیم ویژگی های محصول را به شکل کاملاً واقعی  به جای غیر واقعی و تبلیغاتی توصیف کنیم.

جهت طراحی پوستر تبلیغاتی به این صفحه مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط