۵ نکته کلیدی را در سر رسید و سالنامه تبلیغاتی در نظر بگیریم

سررسید و سالنامه تبلیغاتی موضوعی است که هر ساله بودجه مشخصی را از سوی کارخانجات و شرکت ها به خود اختصاص می دهد.

سالنامه و تقویم شرکت ها در اشکال مختلفی می باشد. برخی فقط دارای لوگوی شرکت هستند و برخی دیگر در تک تک صفحات اطلاعات در مورد محصولات و خدمات شرکت را درج می کنند. نکات زیر به طور کلی در مورد طراحی سررسید در هر سطح مهم می باشند:

درج صحیح طراحی سر رسید و طراحی سالنامه

برخی شرکت های تبلیغاتی ، لوگو و نشان تجاری شرکت ها را در جای نامناسبی قرار می دهند که باعث عدم استفاده مصرف کنندگان نهایی سررسید می شوند. بهتر است برای جلوگیری از بروز مشکل از برند بوک استفاده شود که شرکت ها بدون آگاهی لوگو را تغییر ندهند.

تغییر لوگو شرکت با سایه و حاشیه

برخی شرکت ها به منظور زیباتر شدن طراحی سالنامه از سایه و حاشیه در اطراف لوگو استفاده می کنند که این موضوع باعث خدشه دار شدن برند ها و نشان تجاری شرکت ها می گردد و در بلند مدت موجب فراموشی نشان تجاری شرکت ها می گردد. باز هم برندبوک می تواند این مشکل را حل نماید.

عدم انتخاب صحیح جلد سالنامه

انتخاب نامناسب جنس و متریال جلد سالنامه تأثیر بسزایی در برداشت مخاطبین خواهد داشت. به عنوان مثال اگر یک کارخانه معتبر و بزرگ از جلد سالنامه با متریال کاغذی یا مقوایی استفاده نماید موجب تنزل جایگاه برند شرکت در ذهن مشتریان می شود.

کاربری آسان برای مخاطبین

کاربری آسان برای مخاطبین جهت استفاده سالنامه و تقویم در طراحی سالنامه باید در نظر گرفته شود. طراحی سررسید اگر به صورت صحیحی باشد، اعتبار صوری کافی نیز داشته باشد، حتما مخاطبین علاوه بر نگهداری صحیح از سررسید شرکت شما ، موجب استفاده صحیح آن می شود.

انتخاب صحیح سررسید

سررسید های مختلفی در بازار وجود دارد. سررسید رومیزی ، سالنامه دیواری ، سالنامه جیبی ، سالنامه عادی یا کتابی و بسیاری سررسید های دیگر در حال حاضر در بازار هستند. شرکت ها بهتر است مجموعه از سررسیدها را داشته باشند تا بتوانند به مخاطبین مختلف ، سررسیدهای مناسب عرضه کنند و بدین ترتیب بودجه شان را به درستی هزینه نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سررسید و سالنامه به این صفحه مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط