چاپ لیبل سی دی و دی وی دی

چاپ لیبل سی دی و دی وی دی یکی دیگر از عناصر چاپی و تبلیغاتی شرکت های تولیدی و بازرگانی می باشد.

شرکت های تولیدی و بازرگانی می توانند برای معرفی محصولات و خدمات خود به طراحی یک کاتالوگ از محصولات خود که بر روی سی دی ها و یا دی وی دی ها رایت می گردد ، بپردازند و برای اینکه شرکت و نوع محصولات را به مخاطبان خود معرفی کنند می توانند برای روی سی دی یک طراحی و چاپ لیبل سی دی و یا دی وی دی انجام دهند .

شایان ذکر است که چاپ لیبل سی دی و دی وی دی تنها بر روی سی دی ها و دی وی دی های Printable قابل انجام می باشد.

انواع چاپ لیبل سی دی و دی وی دی:

برای چاپ لیبل سی دی و دی وی دی می توانید از سه روش زیر استفاده کنید :

اولین روش از چاپ لیبل سی دی و دی وی دی چاپ افست می باشد . چاپ افست به نوعی از چاپ لیبل سی دی و دی وی دی گفته می شود که به صورت چاپ چهار رنگ یا همان CMYK توسط دستگاه چاپ افست تحقق می یابد ، این روش چاپ لیبل سی دی و دی وی دی یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع چاپ لیبل سی دی و دی وی دی می باشد ، زیرا ترام ۰-۱۰۰ را می تواند به خوبی اجرا نماید و کاملا مشابه و با کیفیت چاپ افست بر روی کاغد انجام می شود.

دومین روش از چاپ لیبل سی دی و دی وی دی چاپ دیجیتال و یا داپلیکیتور می باشد . رایج ترین شیوه چاپ لیبل سی دی و دی وی دی در ایران البته در تیراژ کمتر از ۵۰۰۰ تا، روش چاپ لیبل سی دی و دی وی دی دیجیتال می باشد . این روش به صورت دستی و کاملا سریع است و فقط بر روی سی دی و یا دی وی دی های سفید و نقره ای Printable انجام پذیر است و پس از انجام فرآیند چاپ لیبل سی دی و دی وی دی یک لایه نازک uv آن را می پوشاند تا تصویر و اطلاعات حک شده بر روی آن ها تثبیت شود.

سومین روش از روش های چاپ لیبل سی دی و دی وی دی روش سیلک اسکرین می باشد. این روش چاپ بیشتر برای چاپ های تک رنگ بر روی سی دی و یا دی وی دی استفاده می شود و طرح حک شده بر روی سی دی و دی وی دی بسیار با کیفیت است و دوام رنگی بسیار خوبی دارد.

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص چاپ لیبل سی دی و دی وی دی به صفحه طراحی لیبل سایت طراحان برتر مراجعه نمایید.

چاپ لیبل سی دی و دی وی دی - طراحی لیبل

 طراحی پوستر – طراحی بسته بندی – طراحی لوگو – طراحی کاتالوگ – طراحی لیبل- طراحی کارت ویزیت

مطالب مرتبط