چند طرح کارت ویزیت خلاقانه

همیشه به بحث طراحی کارتهای ویزیت پرداخته شده است. علت این امر ، اهمیتی است که کارتهای ویزیت در هر کسب و کاری می توانند داشته باشند.

کارتهای ویزیت می توانند به معرفی شما و برندتان و نوع فعالیت شما بپردازند. در صورتی که بتوانید کارت ویزیت مناسبی طراحی کنید به راحتی می توانید خودتان را در ذهن مشتریانتان به صورت دائمی ثبت کنید. برخی از شرکتها و کسب و کارها هستند که سعی کرده اند بر جنبه خلاقانه کارتهای ویزیت خود بیافزایند و کارتهای منحصر به فردی را برای اینکه بتوانند توجه مخاطبان را بیشتر به خود جلب کنند طراحی کنند. در ادامه این مقاله به نمونه هایی از این کارتهای ویزیت بسیار خلاقانه اشاره می شود.

یک) کارتهای ویزیتی که به شکل وسیله و ابزار طراحی شده اند

برخی شرکتهایی که با وسایل نقلیه همچون ، اتومبیل ، موتور و دوچرخه سر و کار دارند به خصوص افرادی که با تعمیر این وسیله ها سر و کار دارند ، کارتهای ویزیتی که به شکل جعبه ابزار یا یکی از ابزارهای تعمیر مانند آچار یا پیچ گوشتی یا سایر ابزار است طراحی کرده اند. تا همزمان ، هم به معرفی فعالیت خود بپردازند و هم اینکه تصویر خود و کارت ویزیتشان را در ذهن مخاطبان به صورت دائمی درج کنند.

دو) کارتهای پلاسما

طرح دیگری که بسیار زیبا ، در عین حال ساده و خلاقانه است ، طرح ویزیتهای پلاسماست. در این طرح ، در قسمت میانی این کارتها ، نام برند یا شرکت ثبت می شود و در گوشه های بالا و پائین آن نیز مشخصات ارتباط با شرکت و صاحبان این شرکتها ثبت می شود. این کارتها بسیار ساده ولی شیک و جذاب هستند.

سه) کارتهای به شکل نمودار

برخی شرکتهای تجاری برای اینکه شعار خود را که همان خرید و فروش به موقع است را به ذهن مخاطبان خود القا کنند از طراحی های کارتهای ویزیتی استفاده می کنند که در آنها به شکل نمودار طراحی شده است. نمودارهایی که حرکت رو به بالا یا رو به پائین که نشان دهنده تصمیم گیریهای صحیح در زمان صعود و نزول قیمت محصولات یا خدمات در بازار است. شرکتهایی که به فعالیتهای مشاوره ای در تجارت می پردازند ، می توانند از این طرحهای خلاقانه استفاده کنند تا مفهوم مورد نظر را به بهترین شکل به عهده بگیرند.

چهار) کارت ویزیت به شکل کالا

یکی از جذاب ترین و جالب ترین کارت ویزیتهایی که شما می توانید طراحی کنید این است که کارت ویزیت را به شکل کالاهای تولید خود طراحی کنید. این طرح ها بیشتر در حوزه شرکتهایی که به تولید اسباب بازی برای کودکان فعالیت دارند دیده شده است.

پنج) کارتهایی که به شکل تمرینات جسمانی هستند

برخی از شرکتها هستند که از طراحی کارت ویزیت به شکل تمرینات جسمانی و ورزشی استفاده کرده اند. این طرح ها به قدری جذاب هستند که می توانند مخاطبان را به خود جلب کنند. طراحی این کارتها بسیار خلاقانه هستند و می توانند اهداف طراحان آنها را به راحتی تأمین کنند. این نوع طراحی ها نیز در شرکتهایی که به فروش محصولات ورزشی اشتغال دارند مناسب است.

شش) کارتهای ویزیتی که برای کلینکهای درمانی طراحی می شود

برای فعالیتهایی که با سلامتی افراد سر و کار دارند و با توجه به اینکه فعالیت مرکز بهداشتی و درمانی چیست می تواند کارتهای ویزیت خود را به شکل یکی از اجزای بدن به عنوان مثال: دندان برای دندانپزشکان طراحی کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی کارت ویزیت ، طراحی لوگو و همچنین عکاسی صنعتی به این صفحات مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط