یک تصویر خوب در تبلیغات مجله ای به هزار کلمه می ارزد

یک تصویر خوب در تبلیغات مجله ای به هزار کلمه می ارزد موضوعی است که در این نوشتار به آن می پردازیم. تبلیغات مجله ای که متکی بر تصویر ضعیف کمپین تبلیغاتی هستند ، تازگی ندارند. تبلیغات مجله ای و مطبوعاتی سیگار بنسون که با استفاده از یک یک تصویر خوب از اوایل و ۱۹۷۰ و پوستر های بنتون از اوایل ۱۹۹۰ نشان داده است که سبک کاری که به کار برده چه حد می تواند تاثیر گذار باشد. اهمیت یک تصویر خوب حتی در بازار جهانی یعنی جایی که مرزهای فرهنگی فراتر از جغرافیای مکان رفته اند ، نیز بیشتر آشکار شده است تا زمانی که یک تصویر خوب پیام را به درستی انتقال می دهند ، دیگر نوع گوناگون زبان ها مانعی به حساب نمی آید.

یک تصویر خوب - خلق بهترین تبلیغات مجله ای - آگهی برای سیگار فیلتر ویژه “Benson &Hedges”

یک تصویر خوب بیانگر تمام داستان تبلیغات مجله ای است

بهترین تبلیغات بدون نوشته به آسانی نتیجه می دهند زیرا نیازی به تکثیر ندارند . به جای این کار ایده کمپین تبلیغاتی را که ادامه دار است و فوری ارتباط بر قرار می کند به کار می برند. طراح گرافیکی باید سعی خود را تا جایی که ممکن است در برقراری یک ارتباط ساده به کار برد . برخی از آگهی هایی که فقط متکی به یک تصویر خوب هستند ، موفقیت کمتری دارند چون از طرف مقابل می خواهند که تلاش زیادی برای رمز گشایی یک تصویر بیش از حد پیچیده به کار ببرد. در حالی که یک توضیح چند کلمه ای می تواند به کمک برقراری ارتباط بیاید .

از یک تصویر خوب در طراحی تبلیغات مجله ای خود استفاده نمایید و کمتر بنویسید 

این موضوع اتفاقی نیست که محبوبیت تبلیغات بدون نوشته با استفاده از یک یک تصویر خوب در کنار استفاده روز افزون از اینترنت، گسترش یافته است. اینترنت فرصت خواندن همراه با سرگرمی را درباره جزئیات بیشتر یک محصول یا خدمات را داده است و نیاز به تکثیر طولانی مدت تبلیغات مطبوعاتی را از بین برده است. بازار ۲۴ ساعته اینترنت با ایجاد رابطه تعاملی ، ورق زدن بروشور و کاتالوگ را برای مصرف کننده در بین سرگرمی هایی که دارد ، فراهم می کند. با چند کلیک ماس می توان آخرین تیزر تبلیغاتی و تلویزیونی را دید و یا به یک تور مجازی از انواع محصولات رفت .

از شلوغی بپرهیزید و از یک تصویر خوب و ساده برای طراحی تبلیغات مجله ای استفاده کنید

از طرف همگان این موضوع پذیرفته شده است که مصرف کنندگان امروزی نسبت به گذشته آگاهی و درک تصویری بیشتری دارند و به این دلیل بیشتر انتخاب کننده نوع تصویر هستند تا چیزی که مصرف می کنند. گاهی یک تصویر مجرد و پر تحرکی که بسیار بارز است، می تواند بیشتر از یک دسته عکس های برداشته شده از محصول، درباره نشان تجاری یا آرم و یا لوگو سخن بگوید. یک تصویر تحریک آمیز و مرموز و یا حتی شوک آور که به بیینده فرصت کامل کردن پیام را داده است ، آن را به یاد ماندنی تر می کند ، زیرا در کنار این چیزها هم مشغول کننده است و هم رابطه ای دوسویه به وجود آورده است .

 شما می توایند برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه از روند طراحی تبلیغات مجله ای خوب و طراحی مجله و خبرنامه به سایت طراحان برتر مراجعه کنید.

همچنین برای سفارش طراحی کاتالوگ و طراحی پوستر نیز می توانید با ما تماس بگیرید و یا به منوی هرکدام از محصولات مراجعه نمایید

یک تصویر خوب

مطالب مرتبط