طراحی انواع تیزرهای تبلیغاتی

طراحی انواع تیزرهای تبلیغاتی یا به عبارتی تریلر عناصری هستند که چه در گذشته و چه حال دارای یک کاربرد اساسی برای تبلیغ محصولات می باشند.

در حقیقت کلمه تریلر از معنی واقعی آن یعنی کشنده گرفته شده است و طراحی انواع تیزرهای تبلیغاتی به جهت این موضوع که فیلم در حال نمایش قطع نشود، همچنین بینندگان فیلم در سینما ترغیب شوند تا فیلم مورد تبلیغ را هم ببینند بوده است، اما بعد از گذشت زمان متخصصان امور تبلیغات با دیدن تاثیر این تریلر ها و تیزرهای تبلیغاتی به این فکر افتادند تا با ساخت تیزرهای تبلیغاتی بتوانند مخاطبین خود را به خرید تمام محصولات در صنعت های گوناگون دعوت نمایند.

طراحی انواع تیزرهای تبلیغاتی

حال وظیفه اصلی یک طراحی انواع تیزرهای تبلیغاتی انتقال نکات مربوط به مزایایی است که جهت خرید مخاطب مهم به نظر می رسد. یک سازنده تیزر تبلیغاتی باید خود را در جایگاه مخاطب قرار داده و به این موضوع بیندیشد که مخاطب با دیدن این تیزر تبلیغاتی تمام نکاتی را که مورد احتیاج اوست دریافت می نماید و مهمترین و شاید یکی از نکات کلیدی در تبلیغات مخصوصاً تیزر تبلیغاتی پرداختن به منافع مشتری و مخاطب می باشد. هنگامی که طراحی انواع تیزرهای تبلیغاتی تمام شده و ساخته می شود باید به نکات خاصی دقت شود و این واقعیت را در نظر داشته باشید که اگر شما یک کارخانه و شرکت عظیم را مدیریت می نمایید، به مشتری هیچ ارتباطی ندارد.

حال چگونه می توانیم به طراحی انواع تیزرهای تبلیغاتی مناسب بپردازیم؟

اولین گام جهت طراحی انواع تیزرهای تبلیغاتی مناسب به تحریر درآوردن سناریوی تیزر تبلیغاتی است.

دومین گام جهت طراحی انواع تیزرهای تبلیغاتی مناسب مربوط به شناخت رفتار مصرف کننده و مخاطبین جهت جمع آوری هرچه بهتر اطلاعات برای طراحی انواع تیزرهای تبلیغاتی مناسب می باشد.

گام سوم جهت طراحی انواع تیزرهای تبلیغاتی جمع آوری عوامل تولید از جمله فیلم بردار، صدابردار، تدوین گر و … برای تولید یک تیزر مناسب و مخاطب پسند.

گام چهارم جهت طراحی انواع تیزرهای تبلیغاتی مناسب ساخت و تست اولیه تیزر تبلیغاتی و تدوین آن به صورت مورد نیاز جهت پخش می باشد.

واحد طراحی و ساخت تیزرها و مالتی مدیاهای طراحان برتر با در اختیار داشتن بهترین کارگردان های سینماهای داخل و خارج از کشور و همچنین آمیخته شدن این تجارب با انرژی فیلم سازها و کارگردانان تیزرهای تبلیغاتی توانسته تیمی مجرب در راستای تولید تیزرهای تخصصی هر صنعت به صورت جداگانه را در کارنامه خود قرار دهد.

گروه طراحی طراحان برتر ارائه دهنده انواع خدمات من جمله  طراحی کاتالوگ حرفه ایطراحی پوستر تخصصی  و  طراحی بسته بندی تجاری. برای مشاهده هرکدام از موارد لطفا به منوها مراجعه نمایید.