آیا شما نیز به دنبال این هستید که بازدیدکننده های سایت خود را افزایش دهید ؟

موضوع حرفه ای در مورد افزایش بازدید کننده های واقعی سایت

مقدمه 

سالهاست که اینترنت وارد زندگی انسانها شده است. از آموزش ، کسب و کار ، انجام کارهای روزمره تا هر کاری که تصورش را بکنید امروزه با کمک اینترنت انجام می شود.

از آنجایی که کسب و کارها بیش از هر حوزه دیگری دچار سرعت و تغییرات می شوند بنابراین استفاده از اینترنت به یک روش معمول برای کسب و کارها تبدیل شده است و صاحبان کسب و کارها و افرادی که در این حوزه مشغول فعالیت هستند سعی می کنند از این فضا و امکانات نهایت استفاده را در جهت بهبود وضعیت کسب و کارشان انجام دهند.

یکی از مواردی که صاحبان کسب و کارها به شدت به آن علاقه مند هستند این است که میزان بازدید از وب سایتهای خود را افزایش دهند. اهمیت این موضوع از این جهت است که هر چقدر میزان بازدید از وب سایت آنها بالا باشد نشان دهنده موفقیت در ارائه محتوا به مخاطبان و مشتریان است و از طرفی نشان می دهد که به خوبی توانسته اند افراد را به سمت کسب و کار خود هدایت کنند و یک رابطه مناسب با کاربران و مشتریان ایجاد کنند.

به همین دلیل ، امروزه طرحی کردن وب سایت برای بسیاری از کسب و کارها اهمیت زیادی دارد و کسب و کارها به خوبی متوجه شده اند که تنها از این طریق است که می توانند اثرگذاری لازم را روی مشتریان خود داشته باشند.

این کار می تواند به شما کمک کند تا بتوانید مسیر موفقیت را بسیار زودتر و بهتر طی کنید. اما باید این مسئله مهم را نیز مد نظر داشته باشید که تنها با طراحی سایت نمی توانید به تمامی اهداف خود برسید و تصور کنید که کار لازم و کافی را انجام داده اید.

بلکه مهم این است که شما میزان ترافیک و بازدید بالایی در وب سایت خود داشته باشید. به این معنی که کاربران اینترنت دائماً به سایت شما سر بزنند و از آن بازدید کنند. اگر این اتفاق برای شما بیافتند می تواند موقعیت برند شما را به طور چشمگیری تحت تأثیر قرار داده و بهبود ببخشد.

به همین علت ما قصد داریم در این مقاله به شما راهکارهایی را بیاموزیم که به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید میزان بازدید از وب سایتهای خود را به راحتی افزایش دهید.

یک) استفاده از محتوای تصویری

واقعیتی که بارها در حوزه تحقیقات روانشناسی و بازاریابی مورد تأیید قرار گرفته است این است که مخاطبان و کاربران اینترنت در این فضا ، تنها به نوشته ها و متن هایی که در صفحات اینترنت منتشر می شود توجه نمی کنند ، بلکه بیش از هر چیزی ، تصاویری که در این صفحات منتشر شده است توجه افراد را به خود جلب می کند. واقعیت های علمی نشان می دهد که تصاویر اثر گذاری سریع تر و ماندگارتری دارند.

اول اینکه ، تصاویر با یک نگاه کردن و در عرض چند ثانیه می توانند سریعاً پیام یا هر موضوعی که مد نظر طراحان بوده است را به ذهن مخاطبان تداعی کنند و نیاز به خواندن کلمات و جملات نیست.

از طرفی ، تصاویر با توجه به ویژگیهایی که دارند و رنگهایی که در آنها استفاده می شود توجه همه سنین را به خود جلب می کنند. حتی تصاویر فراتر از متن ها می توانند با مخاطبان ارتباط برقرار کنند. بنابراین استفاده از تصاویر را به هیچ وجه دست کم نگیرید.

محتوای تصویری نیز می تواند به چند دسته تقسیم شود. به عنوان مثال ، عکسها و فیلم ها از جمله این دسته ها هستند. با این کار می توانید یک وب سایت جذاب و به یاد ماندنی داشته باشید. همچنین مدیریت کردن این گونه سایتها را بهتر می توان انجام داد.

از آنجایی که رقابت در بازار زیاد است و همه رقبای شما نیز در صدد این هستند تا مشتریان را به سمت خود جلب کنند یا مشتریان کنونی خود را حفظ نمایند بنابراین از این روشها استفاده می کنند و شما باید همواره آگاه باشید که تنها شما نیستید که از این روشها استفاده می کنید.

بنابراین ، بهتر است همواره وب سایتهای خود را به روز نگه دارید و سعی کنید به صورت دائمی ، تولید محتوا داشته باشید. اگر تا کنون برنامه منظمی برای تولید محتوا نداشته اید بهتر است هر چه سریع تر یک برنامه مناسب طراحی کنید و با توجه به آن تلاش کنید محتواهای مناسبی را به طور معمول و منظم در وب سایتها و سایر صفحات خود به اشتراک بگذارید.

دو) ساخت محتوای ویدئویی

امروزه ساختن ویدئوهای تبلیغاتی اهمیت بسیار زیادی دارد. کسب و کارهای زیادی از این روش برای تبدیل شدن به یک برند استفاده کرده اند. تجربه نشان داده است کسب و کارها و برندهایی که از محتواهای ویدئویی استفاده می کنند شانس بیشتری برای پیشبرد اهداف بازاریابی خود دارند.

این مطلب را همیشه در ذهن داشته باشید که ویدئوها بیشتر از سایر محتواها می توانند مخاطبان را جذب کنند و اثرگذاری آنها نیز بیشتر از سایر محتواها می باشد. می توانید در ساخت یک محتوای ویدئویی مناسب و جذاب از افراد حرفه ای در این زمینه استفاده کنید.

متأسفانه بسیاری از بازاریابها تمایل دارند تمامی کارها را خودشان انجام دهند و تصور می کنند این کار می تواند هزینه های آنها را کم کند ، اما واقعیت این است که اگر برای تولید یک محتوا یا تبلیغات مناسب ، بتوانید سرمایه گذاری مناسبی داشته باشید قطعاً در نتیجه ای که از تبلیغات می گیرید حاصل سرمایه گذاری و انجام کار حرفه ای را خواهید دید.

سه) طراحی یک وبلاگ

ایجاد وبلاگ یک روش قدیمی است که هر در سالهای گذشته فردی که قصد داشت با مخاطبان و کاربران اینترنت در ارتباط باشد می توانست یک وبلاگ طراحی کند و به تولید محتوای مد نظر خود و ارتباطی که قصد داشت با مخاطبان داشته باشد برسد.

اما از زمانی که اینترنت به شکل چشمگیری گسترش پیدا کرد و پس از آن نیز شبکه های اجتماعی بسیار توسعه پیدا کردند ، بسیاری از افراد دست از وبلاگ نویسی و ایجاد وبلاگ ها برداشتند و به ایجاد صفحات در شبکه های اجتماعی روی آوردند.

اما واقعیت این است که داشتن یک وبلاگ رسمی در کنار وب سایت می تواند نقش بسیار زیای در افزودن میزان بازدید و ترافیک از سایت شما داشته باشد. معمولاً اکثر برندها این کار را انجام می دهند و در کنار وب سایت رسمی خود یک وبلاگ رسمی نیز دارند. با این کار می توانید اثر گذاری بسیار مطلوبی روی مخاطبان خود داشته باشید. سعی کنید در این وبلاگ ، مطالبی که مربوط به برند و محصولات و یا نوع کسب و کارتان است به اشتراک بگذارید.

هدف شما از ایجاد وبلاگ فقط داشتن آن نیست بلکه باید بتوانید به درستی از آن برای پشبرد اهدافتان استفاده کنید. این کار می تواند فرصتهای خوبی را پیش روی شما باز کند و اجازه دهد که اثرگذاری بسیار مطلوبی روی مخاطبان خود داشته باشید.

سایت طراحی بسته بندی حرفه ای

امروزه کاربران فقط به دنبال سرگرم شدن به وب سایتها و اینترنت سر نمی زنند بلکه بسیاری از آنها قصد دارند از این فضا بیشترین بهره را ببرند. بنابراین سعی کنید همواره مطالب مفید و دامنه وسیعی از اطلاعات را در اختیار آنها قرار دهید.

کیفیت اطلاعات و مطالبی که در اختیار آنها قرار می دهید نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. بنابراین سعی کنید همواره خودتان را به روز نگه دارید و اطلاعاتی که مخاطبان شما به آن نیاز دارند را در اختیارشان قرار دهید.

شما می توانید از طریق وبلاگها ، مخاطبان را برای کسب اطلاعات بیشتر یا برقراری ارتباط با برندتان به سوی وب سایت خود هدایت کنید. بنابراین از این وبلاگها برای افزایش ترافیک وب سایتهای خود می توانید به خوبی استفاده کنید.

به شما پیشنهاد می کنیم برای اینکه بتوانید مطالبی را به طور منظم در وبلاگ خود به اشتراک بگذارید ، سعی کنید مطالب و محتواهایی که قرار است در وب سایت خود یا شبکه های اجتماعی مربوط به کسب و کارتان منتشر کنید را ابتدا به طور خلاصه یا به شکلی که بتواند ذهن مخاطبان را کنجکاو کند در وبلاگ خود منتشر کنید.

با این کار مخاطبان با یک موضوع جذاب ولی ناتمام مواجه شده اند و برای اینکه پاسخ سوالهای ایجاد شده در ذهن خود را بتوانند پیدا کنند به وب سایت شما مراجعه می کنند. می توانید با یک نشانه در صفحه مانند «در اینجا کلیک کنید» ، یا «از اینجا وارد شوید» و جملاتی از این دست آنها را به صفحه وب سایت خود هدایت کنید.

چهار) شعارهای کاربردی و نزدیک به واقعیت

یکی دیگر از کارهایی که باید برای طراحی وب سایت با میزان بازدید بالا انجام بدهید این است که از شعارهایی استفاده کنید که به عملکرد شما نزدیک است. از واژه ها یا جملاتی که نزدیکی زیادی با واقعیت یا عملکرد شما ندارند به طور جدی بپرهیزید.

مخاطبانی که در حال جستجو در اینترنت هستند معمولاً بر اساس کلید واژه ها و لغات خاصی به مطالب یا وب سایتهای مورد نظر خود دسترسی پیدا می کنند.

بنابراین سعی کنید از کلیدواژه هایی که به طور دقیق نوع فعالیت یا محصولات شما را بیان می کنند استفاده کنید تا هر فردی که در حال جستجو به دنبال محصول یا خدمات شماست بتواند به راحتی آن را پیدا کند. این کار می تواند میزان شانس شما در بازاریابی و بازدید از وب سایتتان را افزایش دهد.

مطالب مرتبط