اسنپ چت چه فضایی است و چگونه می توان از آن برای تبلیغات استفاده کرد ؟

هم اکنون پلتفرم ها و فضاهایی مختلفی برای تبلیغات وجود دارد.

اکثر این بسترها توسط اینترنت فراهم شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. به همین دلیل روزانه امکانات مختلفی برای استفاده بهتر از این فضاها در اختیار کاربران قرار داده می شود. کاربران نیز می توانند با توجه به زمینه های کسب و کار خود از امکانات آنها به خوبی استفاده کنند و تنها محدود به چند فضای خاص نباشند.

اسنپ چت از جمله فضاهایی است که برای تبلیغات از آن استفاده می شود و به تازگی کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. یکی از مزایای این فضا ، داشتن فرمت های مختلف برای طراحی تبلیغات است.

هر کاربری می تواند از این امکانات به راحتی استفاده کند و به همین دلیل است که از اسنپ چت برای تبلیغات استفاده می شود. با این حال ، بسیاری از صاحبان کسب و کارها هستند که از این امکانات استفاده نمی کنند. به همین دلیل در این مقاله به معرفی بیشتر اسنپ چت و اینکه چگونه می توان از آن برای تبلیغات استفاده کرد اشاره می کنیم.

یک) تبلیغ زنده و پویا

یکی از امکانات تبلیغاتی که در اسنپ چت وجود دارد شامل امکان گذاشتن استوری ، فایلهای تصویری و ویدئویی است. این امکان ها برای بارگذاری تبلیغاتهای موقتی طراحی شده اند. شاید برخی از افراد چنین سوالی مطرح کنند که یک پیام تبلیغاتی که در عرض چند ساعت از بین می رود چرا باید منتشر شود ؟

در پاسخ به این افراد باید این نکته را یادآوری کنیم که دقیقاً به همین دلیل باید از استوری ها و ویدئوها استفاده کرد ؛ زیرا مخاطبان نیز می دانند پس از چند ساعت پیامهای قرار داده شده در استوری از بین خواهند رفت و سعی می کنند حتماً در این فاصله آن را چک کنند.

دو) همکاری تبلیغاتی با اسنپ چت

یکی دیگر از امکاناتی که اسنپ چت برای کاربران فراهم کرده است این است که تبلیغات کاربران را به نمایش می گذارد. برای انجام کار باید ابتدا با اسنپ چت همکاری داشته باشید. این کار به هیچ عنوان کار سختی نیست و سودمندی بسیار زیادی نیز دارد. این کار میزان موفقیت پیامهای تبلیغاتی شما را نیز بسیار افزایش می دهد.

سه) تبلیغات مجدد

یک امکان دیگر که برای تبلیغ های اسنپ چت وجود دارد این است که به شما این امکان را می دهد که تبلیغات خود را برای بار دوم نیز به نمایش بگذارید. اسنپ چت به خوبی این نیاز را درک کرده است که برای اثر گذاری روی مخاطبان باید یک پیام را تکرار کنید تا به بخشی از حافظه و خاطره آن فرد تبدیل شوید.

به همین دلیل به شکل کاملاً هوشمندانه این امکان را فراهم کرده است و شما می توانید تبلیغات خود را برای دومین بار نیز به نمایش بگذارید. همچنین از فیلترهای بسیار جذابی نیز استفاده کرده است که یافتن تبلیغات شما برای کاربران را راحت تر کرده است. به همین دلیل باید همواره فیلترهایی که برای به نمایش گذاشتن تبلیغات شما نیاز است را مد نظر قرار دهید.

چهار) صرفه جویی در هزینه ها

یکی دیگر از امکاناتی که اسنپ چت برای کاربران فراهم کرده است این است که برای انواع خدماتی که ارائه می دهد هزینه های جداگانه ای را در نظر گرفته می گیرد. به همین دلیل شما می توانید با انتخاب امکاناتی که مورد نیازتان است سایر خدمات را خریداری نکنید.

به همین دلیل در هزینه های شما تا حد بسیار زیادی صرفه جویی خواهد شد. این امکان برای برندهای تازه کار و هم برندهای شناخته شده مناسب و قابل استفاده و مفید است ، چرا که ممکن است به برخی از امکانات نیازی نداشته باشند بنابراین لازم نیست هزینه های زیادی صرف خرید آنها کنند.

مطالب مرتبط