بهترین روش طراحی تبلیغات برای کاربرانی که اطلاعات آنها را ندارید

هم اکنون که سال ۲۰۱۹ را پشت سر گذاشتیم و اگر کمی به اطراف نگاه کنیم بسیاری از چیزها نسبت به چند سال پیش بسیار تغییر کرده است.

حتی در کشوری مثل ایران که در حال توسعه است می توانیم اثر تکنولوژی و به روز شدن را در زندگی شخصی ، شغلی و بسیاری از زمینه ها مشاهده کنیم. همین موجب شده است افرادی که در زمینه های مختلف به ارائه محصول یا خدمات می پردازند به فکر این باشند که چطور می توان با تغییرات چشمگیر امروزی ، بهترین تأثیر را از طریق تبلیغات بر ذهن مردم گذاشت. بنابراین هر روز شاهد روشهای متنوع و پیشرفته در حوزه تبلیغات هستیم.

آنها به خوبی می دانند که این پیشرفتها انسانها را تبدیل به موجوداتی پیچیده کرده است که نفوذ به آنها را سخت می کند. به همین دلیل ، امروزه از روشهای سنتی تبلیغاتی اثر کمتری باقی مانده است. تکنولوژی به نحوی پیشرفت و گسترش پیدا کرده است که دیگر کمتر رد پای روشهای سنتی تبلیغات را شاهد هستیم.

با اینکه هنوز هم برندهای قدیمی غالباً از این روشها استفاده می کنند زیرا آنها تمایل دارند اصالت خود را حفظ کنند و هنوز هم مشتریان مختلف خود را که از رسانه های متعدد استفاده می کنند در نظر بگیرند اما این برندها نیز از روشهای نوین تبلیغاتی و شبکه های اینترنتی دور نمانده اند و در کنار کانالهای سنتی تبلیغاتی از شبکه ها و روشهای نوین تبلیغات نیز استفاده می کنند. اما برندهای کمتر شناخته شده و کسب و کارهایی که عمر و سرمایه چندانی ندارند غالباً از روشهای نوین تبلیغاتی استفاده می کنند.

برای آنها رسیدن به هدف و دسترسی به مشتریانی که از هر نقطه از جهان هستند فقط با روشهای آنلاین و اینترنتی امکان پذیر است. خوشبختانه فضای اینترنت این امکان را برای همه فراهم کرده است که با سرعت بیشتر و هزینه کمتر بتوانند کسب و کار و محصول خود را معرفی کنند. اما در کنار آن چالش ها و محدودیتهایی نیز وجود دارد. تبلیغات زمانی مفید خواهد بود که شما اطلاعات و واکنش مخاطبان و کاربران خود را داشته باشید. اگر شما در این فضا شروع به تبلیغات کنید اما خبر نداشته باشید که مخاطبان و کاربران سایت شما چه کسانی هستند و از طرفی واکنش آنها نسبت به تبلیغایت شما چیست هیچ فایده ای نخواهد داشت.

چرا که شما اطلاعات کافی برای برنامه ریزی های خود ندارید. شما نمی دانید که تا چه اندازه توانسته اید نیاز مخاطبان را برآورده کنید یا تا چه اندازه مورد توجه آنها قرار بگیرد. از همه اینها مهمتر اصلا نمی دانید که عمده ترین مخاطبان و کاربران شما چه کسانی هستند.

قوانین و مقرراتی که اتحادیه های بین المللی برای حفظ اطلاعات کاربران خود تدوین کرده اند مانع از این می شود که شما بدانید کاربرانی که به سایت شما سر می زنند چه افرادی هستند. پس با وجود چنین موانعی چگونه می توانیم به تبلیغات هدفمند خود ادامه دهیم یا تبلیغات خود را هدفمند پیش ببریم ؟

برای غلبه بر این مشکل نیز راه حلی وجود دارد !

راه حل آن تولید محتوای تبلیغاتی متنی است. تنها با محتوای متنی است  که می توانید به این نتیجه برسید که افرادی که محتوای شما را مورد بازدید قرار می دهند یا به نمایش در می آورند چه افرادی هستند. محتوای متنی بر خلاف تصاویر نیاز به توجه بیشتری دارد و تنها افرادی که تحت تأثیر تیتر یا مطالب آن قرار گرفته اند سعی می کنند متن را به نمایش در آورده و مطالب آن را بخوانند همچنین میزان واکنش و عکس العمل های مخاطبان به محتوای متنی بیشتر از سایر محتواها می باشد.

بنابراین پیشنهاد می شود در صورتی که تمایل دارید اطلاعاتی در خصوص مخاطبان خود یا نحوه واکنش و تفکر و احساس آنها نسبت به خود به دست آورید حتماً به تولید محتوای متنی بپردازید.

طراحی بسته بندی

مطالب مرتبط