دکوراسیون و نمایشگاه

دکوراسیون ، طراحی داخلی ، غرفه سازی:

دکوراسیون و نمایشگاه ; گروه غرفه سازی و دکوراسیون محیط اداری و نمایشگاهی شرکت طراحان برتر با بکارگیری تجارب چندین ساله بهترین طراحان دکور خارجی و داخلی و کارشناسان مجرب طراحی داخلی توانسته اند حرفه های خاص، متفاوت و به یاد ماندنی را به مخاطبین شما ارائه نمایند.

امروزه هنر معماری دکوراسیون و نمایشگاه در داخل کشور به دو روش حرفه ای و فعالیت های غیر حرفه ای تقسیم می شود که روش غیر حرفه ای آن به گونه ای رواج یافته که صرفاً زیبایی ظاهری مد نظر مشتریان و حتی طراح محیط اداری و نمایشگاهی می باشد. و روش حرفه ای روش طراحی دکوراسیون و نمایشگاه جهت حرکت به سمت ارتقاء سطح بهره وری محیط و تاثیر بیشتر بر روی مشتریان و مخاطبان می باشد و این دید را تنها طراحان دکوراسیون و نمایشگاه … دارند. با شناخت مناسب و کافی از علایق اقتصادی فرهنگی و شخصیتی مخاطبین بازار هدف را شناسایی نموده و با توجه به آن طراحی های مناسب آن بازار را ارائه نمایند.

از مواردی که باید برای داشتن یک طراحی مناسب دکوراسیون نمایشگاه در نظر گرفته شود نیاز افراد ساکن در آن محیط است تا بتوان با استفاده از مواد اولیه و دکورهای مناسب ایده هایی در راستای رفع نیاز این افراد ارائه کرد.

از دیگر موارد مهم در طراحی دکوراسیون و طراحی غرفه نمایشگاه می توان به ایجاد مزیت های اقتصادی و همچنین زمان و طول عمر دکور و ابزار استفاده شده اشاره نمود. استفاده از مواد اولیه و ساخته شده ازران قیمت، با توجه به مصرف انرژی توانایی تغییر محیط پس از کسالت آور شدن آن نیز از دیگر موارد مهم در طراحی محیط داخلی و اداری محیط های تجاری می باشد.

طراحی کاتالوگ و طراحی پوستر در گروه طراحان برتر

طراحی غرفه نمایشگاه - ساخت غرفه ارزان

غرفه نمایشگاهی:

غرفه نمایشگاهی و غرفه سازی یکی از اصول و الزامات اولیه جهت شرکت در نمایشگاهها جهت برند سازی و افزایش فروش می باشد از این رو غرفه سازان و طراحان دکور داخلی و خارجی به این موضوع پی بردند برای شرکت در نمایشگاه ها باید یک غرفه حرفه ای طراحی شود تا با بهره بردن از این ابزار تبلیغاتی خدمات و محصولات خود را ه بهترین شکل ارائه نمود. غرفه نمایشگاهی بدون توجه از زیبایی و جلوه های بصری باید بتواند معرف برند شما باشد و اساس طراحی آن بر محور سیاست ها و استراتژی های شرکت طراحی شود تا در  فرآیند فروش موٍرد استفاده واقع شود.

طراحی یک غرفه نمایشگاهی می بایست به گونه ای طراحی شود که مجری ساخت بهتر بتواند با استفاده از مواد اولیه ارزان قیمت آن را بسازد و حتی با این شرایط این غرفه مدت ها در ذهن مخاطب جلوه گری نماید.

– مدرن بودن طراحی یک غرفه نمایشگاهی

– اجرای سیاست ها و استراتژی های شرکت در طراحی غرفه

– عدم استفاده از متریال گران قیمت

– ایجاد پیچیدگی در طراحی

– مشاوره به منظور انطباق اهداف و نیازهای اعلام شده

– جمع بندی برنامه ها و طرح های مورد نیاز جهت نیل به اهداف

– ارجاع به کارشناس طراح داخلی و دکوراسیون متخصص حوزه ی کاری شما

– انجام تحقیقات بازار پیرامون رقبا و مشتریان به منظور شناسایی نحوه تصمیم گیری آن ها

دکوراسیون و نمایشگاه