موارد ضروری در رپورتاژ آگهی ها

 پیش از آنگه برای خرید رپورتاژ آگهی های سایت خود اقدام کنید بهتر است مواردی را مد نظر قرار دهید تا بتوانید بهترین استفاده را از آن داشته باشید.

بنابراین به نکات و موارد ضروری که در ادامه بیان می شود دقت کرده و با ما همراه شوید.

یک) امکانات بهینه سازی سایت

بهتر است قبل از خرید رپورتاژ آگهی به این مسئله توجه داشته باشید که آیا رپورتاژ خریداری شده شما را به لحاظ فنی به شرایطی که گوگل در نظر دارد می رساند یا نه ؟ به این معنی که این رپورتاژ بتواند واژه های اصلی و کلیدی که می تواند شما را در رأس سایتهای جستجو شده نشان دهد را در اختیار شما قرار دهد.

همچنین یکی از اصلی ترین ویژگی های این واژه ها باید منحصر به فرد بودن آنها باشد ، چرا که اگر به این شکل نباشد هنگام جستجوی کاربران سایت شما در اولویتهای نخست نمایش داده نخواهد شد.

پس بهتر است قبل از خرید به این نکته بسیار مهم توجه کنید چرا که ممکن است در غیر این صورت فقط انرژی و بودجه خود را صرف کنید و نتیجه ای برای شما به دنبال نداشته باشد.

دو) به اعتبار بخشی گوگل توجه کنید

هنگامی که اقدام به خرید رپورتاژ آگهی می کنید دقت نمایید که گوگل برای این رپورتاژ چه امتیازی در نظر می گیرد ، زیرا اعتبار سایت شما و تبلیغاتتان با امتیازی که گوگل برای آن تعیین می کند مشخص می شود.

اگر اعتبار شما پائین باشد خرید رپورتاژ آگهی سود زیادی برای شما نخواهد داشت. پس بهتر است به این مسئله مهم توجه کنید تا هنگام ارزیابی بتوانید امتیاز قابل قبولی کسب کنید.

سه) داشتن پلن مشخص برای محتوا

هر نوع محتوایی که قصد بارگزاری آن در وب سایت خود را دارید باید برنامه مشخصی داشته باشد. داشتن برنامه به شما کمک می کند محتوای خود را با نظم مشخصی منتشر کنید که این می تواند دیدگاه مخاطبان را نسبت به شما بسیار بهبود بخشد.

همچنین داشتن برنامه شما را قادر خواهد کرد تا دقیقاً بدانید که چه نوع محتوایی را در هر روز مشخصی باید بارگزاری کنید و به همین دلیل هیچ گونه محتوایی از دست شما خارج نخواهد شد.

چهار) نیم نگاهی به شرایط رقیبان

هنگامی که برای رپورتاژ آگهی اقدام می کنید باید نیم نگاهی به شرایط رقیبان خود نیز داشته باشید ؛ زیرا همه هدف شما از امر تبلیغ و رپورتاژ این است که بتوانید وجه تمایز خود با رقیبان را به دیگران نشان دهید.

لذا در صورتی که این توجه به رقیبان را از دست بدهید نخواهید توانست موفقیت زیادی در امر تبلیغات و رپورتاژ به دست آورید. اگر به این موضوع توجه کنید خواهید دید که تحلیل قوی تری برای اقدامات خود دارید و مسیر برای شما مشخص است.

پنج) اهمیت نویسندگان

هنگامی که قصد دارید برای وب سایت خود رپورتاژ آگهی تولید کنید باید به قدرت نویسندگی نویسندگان خود توجه کنید. اهمیت این موضوع از این بابت است که می تواند به شما در مدیریت بهتر سایت کمک کند.

یک نویسنده خوب با قدرت قلمی که دارد می تواند بر ذهن مخاطبان اثر گذاری قوی تری داشته باشد و جملات و متنهای خلاقانه زیادی را خلق نماید. همین متنهای خلاقانه است که می تواند تمایز اصلی شما با رقیبانتان را ایجاد کند و در مسیر تبلیغات موفقیت را برای شما به ارمغان آورد.

شش) راه اندازی پویش

اگر هدف شما داشتن یک رپورتاژ آگهی موفق است بهتر است همزمان با آن یک پویش نیز راه اندازی کنید. چرا که راه اندازی یک پویش به شما کمک خواهد کرد تا بازاریابی محتوایی و برندسازی موفقی داشته باشید.

در صورتی که به موارد گفته شود توجه کافی را داشته باشید می توانید از فرصت پیش آمده به بهترین نحو ممکن استفاده نمایید و نتایج قابل توجهی به دست آورید.


موضوع مرتبط :

معرفی بهترین وب سایتها برای درج رپورتاژ آگهی

ریپورتاژ آگهی چیست و چگونه طراحی می شود ؟ (قسمت اول)

مطالب مرتبط