طراحی کیسه های دستی برای حمل محصولات و ویژگی تبلیغاتی آنها

کیسه هایی که محصولات مختلف را پس از خریداری در آن قرار می دهید ، نه تنها نقش نگهداری از اشیاء خریداری شده و حمل و نقل راحت تر آنها را دارد ؛ بلکه امروزه به یک زمینه رقابتی در میان کسب و کارها تبدیل شده است.

هر کسب و کاری تلاش دارد تا از کوچکترین فرصت برای معرفی کیفیت محصولات و خدمات خود استفاده کند. به همین دلیل زمانی به بخشهای مختلف فعالیت خود می اندیشند سعی می کنند بهترینها را ارائه دهند. کیسه های طراحی شده برای قرار دادن محصولات خریداری شده یکی از زمینه هایی است که تولید کنندگان ، فروشندگان و سایر شرکتهای خدماتی سعی می کنند در طراحی آن دقت لازم را داشته باشند تا بتواند برای آنها نقش تبلیغات نیز داشته باشد.

از آنجا که نام برند ، آدرس و شماره های تماس بر روی این کیسه ها چاپ می شود می توان از آن برای تبلیغ محصول و مشخصات خود استفاده کرد. طراحی هر چه بهتر این کیسه ها علاوه بر اینکه پس از خرید ، احساس بهتری به مشتریان منتقل می کند بلکه تا مدتها آنها را نگهداری می کنند و همین موجب می شود تا نام برند و آدرس شما برای مدتها در ذهنشان باقی بماند. طراحی کیسه برای تبلیغات از یک جهت بسیار به صرفه تر از روشهای دیگر است زیرا شما به راحتی می توانید با توجه به اندازه محصولتان و متناسب با موقعیتها ، مناسبتها و فصلهای مختلف ، طراحی آن را تغییر دهید.

در بسیاری از منابع تبلیغاتی ، اهمیت طراحی کیسه تبلیغاتی را معادل با بسته بندی و حتی در برخی از جاها مهمتر از آن می دانند. برای طراحی این کیسه ها بهتر است نکات زیر را رعایت کنید تا اثر آن را بهتر مشاهده کنید.

یک) جنس کیسه

با توجه به محصولی که قرار است داخل این کیسه ها قرار دهید می توانید از جنس پلاستیکی ، کاغذی و پارچه ای استفاده کنید. هر چقدر ضخامت و مقاومت این کیسه ها بیشتر باشد به نفع خود شماست. چرا که دوام بیشتری دارد و تا مدتها می تواند به عنوان ابزار تبلیغاتی شما کاربرد داشته باشد. علاوه بر بحث دوام این کیسه ها ، جنس و کیفیت آن می تواند به نوعی کیفیت محصول شما را نیز به صورت غیر مستقیم در ذهن مخاطبان تداعی کند.

دو) رنگ کیسه

شاید به نظر برسد رنگ کیسه چندان اهمیتی ندارد. اما واقعیت این است که تمام اجزای این کیسه ها می توانند در رساندن پیام تبلیغاتی شما و احساسی که به مشتریان دست می دهد مؤثر باشند. در بسته بندی کردن محصول ، رنگ بسته بندی از اهمیت زیادی برخوردار است و در ترغیب مشتریان برای خرید ، نقش زیادی دارد. از آنجایی که کیسه هایی که برای حمل و نقل محصول طراحی می شوند در واقع آخرین لایه ای است که محصول در آن قرار می گیرد ، اهمیت بسیار بالایی دارد و به همین دلیل در برخی منابع  ، اهمیت آن را از بسته بندی نیز مهمتر دانسته اند.

سه) نوشته های بر روی کیسه

نوشته هایی که بر روی این کیسه چاپ می شوند بسیار مهم هستند. بهتر است لوگو ی مربوط به برند خود و نام آن را با فونتی درشت و زیبا بر روی این کیسه ها چاپ کنید. تصویر چاپ شده باید در اندازه مناسب باشد تا بتواند علاوه بر زیبایی بصری ، توجه مخاطبان و مشتریان را نیز جلب کند. در مرحله بعدی بهتر است نشانی محل شرکت یا فروشگاه خود را بر روی آن درج کرده و در انتها نیز شماره تلفن هایی از خود بر روی این کیسه ها چاپ کنید. چاپ نشانی و شماره تلفن موجب می شود تا ارتباط مشتریان با شما حفظ شود.


موضوعات مرتبط :

طراحی نایلون و هدایای تبلیغاتی

استفاده از پلاستیک یا همان نایلون برای طراحی بسته بندی محصولات

مطالب مرتبط