چهره های مشهور در بنرهای تبلیغاتی

استفاده از تصاویر افراد مشهور ، شناخته شده و محبوب در طراحی بیلبورد ها و بنرهای تبلیغاتی در بسیاری از کشورها از جمله روشهای جلب مخاطب و افزایش جذابیت برای بینندگان و مشتریان یک کالا یا خدمات است.

از آنجا که چهره های مشهور مانند هنرپیشه ها ، چهره های ورزشی و افرادی از این دست ، جزو افراد محبوب و مورد توجه در جامعه هستند که افراد بسیاری به دنباله روی از آنها می پردازند بنابراین ، استفاده از تصاویر این افراد در پیامهای تبلیغاتی از جمله راههایی است که افراد زیادی را ترغیب به استفاده از آن کالا یا خدمات خواهد کرد. در اکثر تبلیغهایی که توسط یکی از این افراد انجام شده و یا از تصاویر آنها در کنار محصول به خصوصی استفاده شده است نتایج نشان داده که میزان فروش آن محصول رشد چشم گیری داشته است. به همین دلیل در طراحی بنرها و بیلبوردهای تبلیغاتی استفاده از تصاویر این افراد بسیار مفید می باشد و می توان به جای هر گونه پیام تبلیغاتی کلامی مبنی بر بالا بودن کیفیت محصول یا خدمات مورد نظر فقط از تصویر افراد مشهوری که در حال لبخند زدن و استفاده کردن از این محصول هستند استفاده و طراحی کرد تا بتوان به جذابیت و قدرت انتقال پیام به مخاطبان افزود. این گونه بنرها باید به نوعی طراحی شوند که تصویر چهره های مشهور در وسط تصویر و بنر قرار داشته و در اندازه بزرگی باشد تا توجه مخاطبان را به خود جلب کند تا بتواند به خوبی در ذهن بینندگان باقی بماند. در طراحی این بنرها باید توجه شود که در صورتی که چهره های مشهوری که در بنر طراحی و استفاده می شود جزو سوپر استارهای سینمایی است باید چهره آنها به طور کامل و در اندازه بزرگ در بنرها طراحی و چاپ شود تا توجه افراد را به خود جلب کند.

استفاده از تصویر افراد مشهور جهت تبلیغات کالا یا خدمات در بنرهای تبلیغاتی معمولاً به نوعی طراحی می شود که چهره مشهور اکثر فضای بنر تبلیغاتی را فرا می گیرد و کالایی که هدف تبلیغ آن را دارند در کنار این افراد نشان داده می شود و اگر محصولاتی مانند لباس ، جواهرات ، تزئینات و مواردی از این دست است معمولاً در حالی که فرد مشهور از این کالا و خدمات استفاده کرده است به تبلیغ می پردازند. باید توجه داشت از آنجا که هزینه زیادی برای تبلیغ کردن با استفاده از چهره افراد مشهور صرف می شود پس باید دقت کرد که طراحی به گونه ای جذاب انجام پذیرد تا بتواند توجه مخاطبان را به خود جلب نماید. سعی کنید در این بنرها یک طراحی ساده داشته باشید و از شلوغ کردن صفحه توسط نوشته ها یا سایر عکسها اجتناب کنید. تنها کافی ست از چهره های مشهور و کالای مورد نظر خود در طراحی این صفحه استفاده کنید تا به پیامی که مورد نظر شماست و دوست دارید به مخاطبانتان بگویید دست پیدا کنید.

در صورتی که قصد دارید از نوشته یا پیام تبلیغاتی دیگر در کنار این عکس استفاده کنید باید جمله شما بسیار کوتاه و شامل چند کلمه باشد تا زیبایی و جذابیت انواع بنر  های شما را پائین نیاورند و به گونه ای نباشد که بیش از عکس مورد نظر و محصول تبلیغ شده توسط این افراد به چشم بیایند و مانع کمتر دیده شدن آنها شود یا تأثیر گذاری آنها را کم کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی بنر تبلیغاتی به این صفحه مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط