عکاسی صنعتی , عکاسی تبلیغاتی
عکاسی صنعتی لوستر - عکس لوکس لوازم خانگی - لوستر نقره

عکاسی تبلیغاتی لوستر انصاری

.

جواهری نسیم

عکاسی تبلیغاتی جواهری نسیم

.

شرکت جیلی ران1

عکاسی تبلیغاتی شرکت جیلی ران

.

عکس تبلیغاتی غذا - عکس جذاب غذا - عکاسی تبلیغاتی ستوران

عکاسی تبلیغاتی رستوران زعفران

.

شرکت قهوه فارم کو

عکاسی صنعتی شرکت قهوه فارم کو

.

عکاسی صنعتی مبل چرمی - عکس تبلیغاتی مبلمان - عکس تبلیغاتی لوکس

عکاسی صنعتی مبلمان سیما

.

عکاسی صنعتی ساز - عکس تبلیغاتی حرفه ای - عکس تبلیغاتی آلات موسیقی

عکاسی تبلیغاتی شرکت وارد کنند آلات موسیقی صبا

.

عکاسی صنعتی طلا - عکس تبلیغاتی طلا - طلای لوکس مشکی

عکاسی تبلیغاتی بازرگانی برادران عزیزی

.

عکس تبلیغاتی غذا - عکس جذاب غذا - عکاسی تبلیغاتی ستوران

عکاسی تبلیغاتی نان و شیرینی فرمانیه

.

عکس صندلی کارخانه - چرخ دنده - عکس صنعتی حرفه ای

عکاسی تبلیغاتی شرکت ابزار دقیق سینا

.

مبلمان لوکس - عکس تبلیغاتی مبل - دکور مشکی

عکاسی تبلیغاتی مبلمان لوکس هوکو

.

عکس تبلیغاتی غذا - عکس جذاب غذا - عکاسی تبلیغاتی ستوران

عکاسی تبلیغاتی نان و شیرینی خلیفه

.

عکاسی صنعتی کارخانه - جوشکاری صنعتی

عکاسی تبلیغاتی کارخانه

.

عکاسی صنعتی طلا - عکس تبلیغاتی طلا - طلای لوکس مشکی

عکاسی تبلیغاتی جواهری نسیم

.

عکاسی صنعتی مبل چرمی - عکس تبلیغاتی مبلمان - عکس تبلیغاتی لوکس

عکاسی تبلیغاتی صنایع چوب پارسیان

.

عکاسی صنعتی رستوران - عکس تبلیغاتی رستوران - رستوران لوکس

عکاسی تبلیغاتی کیترینگ قریشیان

.

عکاسی صنعتی خودرو - عکس لوکس خودرو - ماشین جیلی

عکاسی تبلیغاتی شرکت جیلی ران

.

عکاسی صنعتی جواهر - عکس لوکس جواهر

عکاسی از جواهری سامان

.

عکاسی صنعتی جواهر - عکس لوکس جواهر

عکاسی تبلیغاتی فلز اکسسوری لاوین

.

33

عکاسی تبلیغاتی دستگیره سینا

.

ralph_2

عکاسی قطعات صنعتی

.

عکاسی صنعتی طلا - عکس تبلیغاتی طلا - طلای لوکس مشکی

عکاسی تبلیغاتی جواهری زرین

.

عکس تبلیغاتی غذا - عکس جذاب غذا - عکاسی تبلیغاتی ستوران

عکاس تبلیغاتی نان سحر

.

عکاسی صنعتی از خدمات

عکاسی تبلیغاتی واحد گارانتی ویکتور نوکس

.

عکاسی صنعتی طلا - عکس تبلیغاتی طلا - طلای لوکس مشکی

عکاسی تبلیغاتی جواهری رعنا

.

میثم عطر - عکاسی صنعتی عطر - عکاسی تبلیغات محصولات آرایشی

عکاسی تبلیغاتی میثم عطر

آکسسوری

عکس محصولات آکسسوری لاوین

.

عکس صنعتی از کارخانه - عکس جوشکاری

عکاسی تبلیغاتی کارخانه

.

عکس تبلیغاتی غذا - عکس جذاب غذا - عکاسی تبلیغاتی ستوران

عکاسی تبلیغاتی رستوران ناتالی

.

عکس تبلیغاتی ساعت - عکس جذاب ساعت - عکاسی صنعتی ساعت

عکاسی تبلیغاتی ساعت فرشته

.

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی 

خدمات عکاسی صنعتی  INDUSTRIAL PHOTOGRAPHY و عکاسی تبلیغات  ADVERTISING PHOTOGRAPHY را با کانون طراحان برتر یک بار تجربه کنید و ماندگار شوید. پیدایش تجهیز لوازم الکترونیکی در سال های اخیر مانند موبایل، تبلت و … به وسایل تصویربرداری دیجیتال و همچنین کاهش هزینه تهیه تجهیزات حرفه ای و نیمه حرفه ای عکاسی موجب ظهور استعداد و نوگرایی در تولید عکس های نیمه حرفه ای بوده ایم.

اما با وجود تمام این تغییرات و حرکت رو به جلوی تکنولوژی در ایران و جهان هنوز حتی یک فرد غیر حرفه ای با نگاهی گذرا به آثار عکاس ها و استودیوهای برتر خارج از کشور در مجلات، تبلیغات و … متوجه فاصله ای قابل توجه از لحاظ کیفیت، زیبایی و حس موجود در آن آثار با اکثر کارهای ارائه شده توسط نسل نو عکاسان دیجیتال و یا حتی بسیاری از مجربین بنام این رشته در کشورمان می شود.

عکاسی صنعتی حرفه ای Visual Art Form طراحان برتر با بهره گیری از به روزترین تجهیزات فوق حرفه ای و با استفاده از بهترین کادر متخصص عکاسی و همچنین همکاری با برترین طراحان بین المللی تبلیغات بی تردید یکی از معدود استودیو های موجود در کشور می باشد که توانایی حذف این فاصله با حرفه ای ترین های این رشته در سطح جهان را داشته است.

عکاسان طراحان برتر آثار بنامی همچون اطلس فرش ایران، پوستر خودرو بنز ۲۰۱۲ آلمان، مستند پارس جنوبی و آثار ارزشمند دیگری را در رزومه فعالیت های خود دارد.

مواردی که در صفحه عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی به آن می پردازیم عبارتست از:

۱- آموزش عکاسی صنعتی

۲- تعرفه عکاسی صنعتی

۳- عکاسی صنعتی چیست

۴- اصول عکاسی صنعتی

عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی که توسط طراحان برتر صورت می پذیرد در دو بخش آتلیه ای و در محل انجام می شود. عکاسی صنعتی از قطعات صنعتی و محصولات شرکت ها در آتلیه مجهز به دوربین های بروز و همچنین آگاهی از اهمیت بسیاری از قطعات و تمرکز بر روی این موارد موجب شده است که عکس های آتلیه عکاسی صنعتی طراحان برتر چشمگیر بماند.

عکاسی صنعتی از محصولات اگر به صورت صحیح انجام شود، عکس ها علاوه بر استفاده در طراحی کاتالوگ و بروشور ، در طراحی سایت ، طراحی پوستر ، تصویر سازی طراحی لوگو و سایر موارد تبلیغاتی نیز مورد استفاده شرکت ها قرار می گیرند. دپارتمان عکاسی صنعتی طراحان برتر کلیه عکس ها را نگهداری نموده و در هر زمان می توانید از عکس های محصولات و پروژه خود استفاده نمایید.

عکس صنعتی در مورد محصولات مختلف می باشد. این موارد عبارتند از:

عکاسی صنعتی محصولات غذایی

عکاسی تبلیغات محصولات بهداشتی

عکاسی صنعتی لوازم یدکی خودرو

عکاسی تبلیغاتی لوازم تزئینی و دکوراتیو

عکاسی از ساختمان و ابنیه

عکاسی صنعتی خودرو

عکس تبلیغاتی فرش

عکس صنعتی از محصولات

عکاسی صنعتی چیست

در پاسخ به این سوال که عکاسی صنعتی چیست ، مجموعه ای از عکس های تبلیغاتی و صنعتی از محصولات است که به جزئیات یک محصول یا یک شیء می پردازد. عکاسی صنعتی اگر به صورت حرفه ای و مجرب نباشد، باید تکرار شود و این موضوع علاوه بر صرف هزینه موجب صرف زمان های اضافه گردد. و باز هم در پاسخ به اینکه عکاسی صنعتی چیست باید گفت که عکاسی صنعتی تمرکز بر مجموعه عناصری است که باید در نظر گرفته شود.

آموزش عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

آموزش عکاسی صنعتی طراحان برتر از جمله مواردی است که دانشجویان و هنرجویان بسیاری از آن بهره برداری نموده اند. آموزش عکاسی صنعتی ما به منظور آموزش تکنیک های عکاسی صنعتی می باشد. آموزش عکاسی صنعتی به دانشجویان با صرف هزینه های اندک صورت می پذیرد و همچنین آموزش عکاسی تبلیغاتی به مدیران روابط عمومی و تبلیغات شرکت های مختلف به منظور کاهش هزینه های شرکت ها در دپارتمان آموزش عکاسی صنعتی صورت می پذیرد.

دوره های آموزش عکاسی صنعتی طراحان برتر به صورت ادواری و بسته به تعداد درخواست های علاقه مندان عکاسی تبلیغات و صنعتی برگزار می گردد. در صورت تمایل به شرکت در دوره های آموزش عکاسی صنعتی ما می توانید درخواست خود را به ایمیل customer@tarahanebartar.com ارسال نمایید تا در زمان برگزاری کلاس های آموزش عکاسی صنعتی اطلاع رسانی به شما صورت پذیرد.

تعرفه عکاسی صنعتی

تعرفه عکاسی صنعتی در طراحان برتر بسته به نوع پروژه متفاوت است. به عنوان مثال قیمت عکاسی صنعتی از یک محصول در آتلیه عکاسی طراحان برتر با تعرفه عکاسی صنعتی از یک پروژه ساختمانی و یا عکاسی صنعتی از یک مجتمع تجاری در شهر مشهد متفاوت می باشد. و حتی تعرفه عکاسی صنعتی یک محصول کوچک در ابعاد بیست سانتیمتر در بیست سانتیمتر در بیست سانتیمتر با قیمت عکاسی صنعتی از یک فرش دستباف ایرانی متفاوت خواهد بود.

تعرفه عکاسی تبلیغاتی و صنعتی در طراحان برتر در مقایسه با نحوه ارائه خدمات بسیار پایین تر است. قیمت عکاسی صنعتی ما را به همراه خدمات جانبی عکاسی (همانند دوربری و زمان عکسبرداری) با سایر مراکز معتبر عکاسی صنعتی مقایسه نموده و یک بار عکاسی از محصولات و پروژه های خود را به ما بسپارید تا مشتری همیشگی دپارتمان عکاسی صنعتی طراحان برتر شوید.

اصول عکاسی صنعتی

اصول عکاسی صنعتی که در دپارتمان عکس صنعتی ما انجام می شود استانداردسازی شده اند. اصول عکاسی صنعتی ما به تمامی استانداردهایی می پردازد که عکاسان مجرب در زمان عکاسی و استفاده از دوربین آن ها را مد نظر قرار می دهند. از جمله اصول عکاسی صنعتی ما عبارتست از آگاهی از اهداف مدیران شرکت ها از عکاسی تبلیغاتی. یکی از موضوعات مهم عکاسی صنعتی این است که هدف از عکاسی و تمرکز در زمان عکس برداری مدنظر عکاس قرار بگیرد تا اهداف مدیران پس از عکاسی صنعتی محقق گردد.

از جمله اصول عکاسی صنعتی بهره برداری صحیح از نور طبیعی در مورد برخی محصولات می باشد. اگر شما قصد دارید که اصول عکاسی صنعتی را در مورد عکاسی از فرش ابریشم رعایت نمایید باید بر انعکاس نور و یکپارچگی تابش نور توجه کافی داشته باشید. یکی از اصول عکاسی صنعتی طراحان برتر حضور در محل پروژه قبل از زمان اصلی عکاسی است. این موضوع باعث می شود بهتر زمان عکاسی شناسایی گردد. دیگر مورد اصول عکاسی صنعتی توجه به جزئیات و مواردی است که از نظر مخاطبین شرکت سفارش دهنده یا مالک محصولات مهم تلقی می گردند. به عنوان مثال توجه به یک لاستیک در یک قطعه خودرو و یا بدون پلیسه بودن محصول به عنوان یک تمایز محصول باید در عکاسی صنعتی لحاظ گردد.

محل هایی که تاکنون عکاسی صنعتی انجام شده است

عکاسی صنعتی در کرج ، قزوین ، عکاسی تبلیغاتی در اصفهان و شیراز و همچنین عکاسی صنعتی در مشهد به صورت حرفه ای توسط عکاس صنعتی طراحان برتر انجام شده است. در صورتی که در شهرهای مختلف هستید و پروژه عکاسی صنعتی در کرج ، عکاسی در مشهد ، عکاسی صنعتی در اصفهان و یا عکاسی تبلیغاتی در شیراز دارید، می توانید با عکاسان حرفه ای ما مشورت نموده و پروژه های عکاسی صنعتی در شهرهای مختلف را به ما بسپارید. امکان ارسال کلیه تجهیزات عکاسی به کرج ، قزوین ، مشهد ، اصفهان و شیراز به همراه عکاسان در کوتاه ترین زمان ممکن میسر می باشد.

جهت بهره برداری از دپارتمان عکاسی و فیلمبرداری صنعتی با در شهر های زیر با ما تماس بگیرید.

عکاسی صنعتی در کرج

عکاسی صنعتی در اصفهان 

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در شیراز

عکاسی صنعتی در مشهد

عکاسی صنعتی در تبریز 

عکاسی صنعتی در یزد

و عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در سایر استان ها

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در ایران Photography in Iran:

عکاسی صنعتی یکی از شاخه های پر کاربرد هنر و صنعت عکاسی است . اولین تصاویری که پس از شنیدن واژه ” عکاسی صنعتی ” در ذهن هر فردی ایجاد می گردد تصاویر تابلوهای تبلیغاتی، بیلبوردها ، کاتالوگ ها ، بروشورها ، صفحات تبلیغاتی مجلات و روزنامه ها و … است .

در این نوشتار به پشت صحنه یک پروژه ی ” عکاسی صنعتی ” موفق خواهیم پرداخت . به عبارتی دیگر می خواهیم به بررسی نکات قابل توجه و عواملی که در موفقیت خروجی مطلوب منجر می گردد بپردازیم .

هدف از عکاسی صنعتی :

هدف عکاسی صنعتی نشان دادن جزئیات ، مشخصات ، قابلیت ها ، ابعاد و اندازه ها ، کارایی و خصوصیات یک محصول با دید نسبتا هنری با رویکردی تجاری و استفاده از آن در تبلیغات جهت معرفی به مشتریان و مصرف کنندگان یک محصول خاص است .

برای مثال جهت معرفی اولیه یک وسیله برقی خانگی یا یک محصول غذایی استفاده از تصاویر ، نقش به سزایی جهت آشنایی مخاطبان با آن محصول دارد . در صورتی که در ثبت تصاویر نکات حرفه ای و تکنیکی عکاسی کاملا رعایت گردد می توان انتظار نتایج مطلوبی داشت .

عکاس صنعتی چرا گرفته می شود :

یک عکاس صنعتی حرفه ای با استفاده از تجهیزات و ابزارهاست که می تواند به ثبت تصاویر هنری و خلاقانه که بر پایه دانش بنا گردیده است به هدف مطلوب دست یابد . در نتیجه یک پروژه عکاسی صنعتی تجهیزاتی از قبیل دوربین های حرفه ای ، انواع لنزها ، فلاش های با قابلیت بالا ، ابزارهای کامل نورپردازی و نورسنجی و وسایل اصلاح نور و رنگ از اهمیت ویژه ای برخودار است . عدم وجود هر یک از این تجهیزات در روند انجام پروژه و رسیدن به یک تصویر حرفه ای تقریبا غیرممکن است . از توانمندی های دیگر عکاسان صنعتی تحلیل عقاید کارفرمایان و برآوردن نیاز های آنان ضمن ارائه پیشنهادهای خلاقانه و علمی است . چرا که تولیدکنندگان کالاهای مختلف ، فروشگاه ها ، مجموعه ها و شرکت های خدماتی ، رستوران ها ، دفاتر مشاوره و . . . همگی برای معرفی و تبلیغ کالا و خدمات خود به عکاسی صنعتی نیاز دارند . همین گستردگی و تنوع مشاغل و تخصصی بودن تبلیغات و به تبع آن عکاسی صنعتی است که باعث ایجاد تخصص های ویژه همچون عکاسی طبیعت بی جان ، عکاسی پرتره ، عکاسی معماری و سایر تخصص ها گردیده است .

در ادامه به بررسی زمینه های مختلف و روش های انجام پروژه های عکاسی صنعتی و تبلیغاتی خواهیم پرداخت :

عکاسی صنعتی از محصولات غذایی ، نوشیدنی ها و رستوران ها

صنعت مواد غذایی از صنایع پویا در دنیاست . به علت وجود بازار رقابتی در این صنعت ، تبلیغات از اهمیت ویژه ای نسبت به سایر صنایع برخوردار است .  واضح است که تبلیغات موفق به جذب مخاطب و مشتریان بیشتر و به تبع آن کسب و کاری موفق برای صاحبان آن سازمان به همراه خواهد داشت . تبلیغات تصویری نظیر ساخت تیزرهای تلویزیونی و ویدیویی ، تابلوهای تبلیغاتی محیطی و . . . از ابزارهای با اهمیت ویژه در تبلیغات مراکزی همچون رستوران ها و کافی شاپ هاست . 

امروزه تقریبا تمامی مراکز تهیه و توزیع غذا نظیر رستوران ها ، فست فودها ، کافی شاپ ها ، فودکورت ها و … از تصاویر غذاهای خود در منوهایشان استفاده نموده و حتی از این تصاویر در تزیین و طراحی دکوراسیون داخلی رستوران خود از آنها بهره می برند .

همان گونه که افراد برای گرفتن عکس با وضعیت ظاهری و پوشیدن لباسی مرتب به عکاسی مراجعه می کنند ، برای عکس های صنعتی و تبلیغاتی نیز باید برخی نکات رعایت گردد . استفاده از مواد اولیه مرغوب ، ظروف شکیل ، چیدمان آراسته ، تزیین خاص غذا ، همگی در کیفیت عکاسی صنعتی با محوریت غذا از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند که نمی توان از آن ها چشم پوشی کرد . بدیهی است که هر چه زمان و دقت بیشتری صرف پروژه گردد ، به خروجی با کیفیت بالاتری دست خواهیم یافت .

عکاسی صنعتی برای رستوران ها هم در استودیو و هم در محل رستوران صورت می گیرد . یکی از مزایای عکاسی در فضای رستوران نسبت به عکاسی در استودیو تازه تر بودن مواد غذایی است. البته این نکته را هم نباید فراموش کرد که انتقال تجهیزات و ابزارهای نورپردازی از استودیو به فضای رستوران کار حساسی است که باید توسط عوامل استودیو با دقت انجام گیرد .

عکاسی صنعتی از طلا و جواهرات :

امروزه استفاده از کاتالوگ نمونه محصولات به کمک بسیاری از تولیدکنندگان جهت معرفی و تبلیغات کالاها آمده است . تولیدکنندگان طلا و جواهرات نیز در زمینه شغلی خود به خوبی از کاتالوگ ها استفاده می نمایند . نمایش زیبایی ، ظرافت ، جنس ، دقت و ریزه کاری لحاظ شده در ساخت یک قطعه از جواهرات نکاتی هستند که در تکنیک های عکاسی صنعتی از طلا و جواهرات حائز اهمیت می باشند . با توجه به کوچک بودن ابعاد این گونه محصولات ، نورپردازی و عکاسی از آنها نیاز به تکنیک و ابزارهای خاص دارد . برای مثال اسنوت های فرنتزل ، لنزهای ماکرو و . . . ابزارهایی هستند که مخصوص نورپردازی و عکس برداری از قطعاتی نظیر طلا و جواهرات می باشند .

عکاسی صنعتی معماری :

شاخه ای دیگر از عکاسی صنعتی ، عکاسی از بناها و آثار مختلف معماری است . معماران ، شرکت های طراحی ساختمان و سازندگان بناها ، هم در بخش تبلیغات حرفه ای خود و هم در گزارش روند اجرایی ساخت یک پروژه نگاه ویژه ای به عکاسی صنعتی دارند . چرا که با مستندسازی و ثبت تصاویر پروژه های خود علاوه بر معرفی رزومه خود ، به جلب اعتماد مخاطب بیشتر دست خواهند یافت . نمایش موقعیت ، نمادها ، طراحی داخلی فضاهای ساختمان از قبیل نما و دکوراسیون داخلی و . . . نکاتی است که در عکاسی صنعتی معماری مورد توجه است .

عکاسی صنعتی از فضاهای تولیدی و صنعتی :

یکی از راه های نوین تبلیغات در مجموعه های تولیدی نمایش کلی کارخانه و محصولات آن است . فضای کارخانه ، روند تولید از قبیل بخش های مختلف تولید از ورود مواد اولیه تا بسته بندی نهایی محصولات و بارگیری ، نوع محصولات ، حجم محصولات تولیدی و … سوژه هایی است که در عکاسی صنعتی از فضاهای تولیدی و صنعتی مورد توجه قرار دارد . ارائه عکس های درخور و شایسته جهت معرفی یک محصول در برخورد و نگاه اول بسیار تاثیرگذار است . به عبارت دیگر عکس ها می توانند به صورت یک ویترین باعث جذب مخاطب و مشتری گردند .

 

عکاس تبلیغاتی - عکاس صنعتی
عکاسی تبلیغاتی