طراحی استند و بنر

در جهان امروز، صنعت نمایشگاه در ادبیات تجارت و امور بازرگانی جایگاه و اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است. به استناد ارزیابی‌های گوناگون داخلی و خارجی می‌توان گفت شرکت‌ها و موسسات، موفقیت‌های خود را مرهون حضور مرتب ومکرر در نمایشگاه‌های گوناگون می‌دانند که طی آن به معرفی توانمندی‌ها، تولیدات و یا خدمات خود و رقابت با دیگر شرکت‌ها می‌پردازند.

پس انتخاب تبلیغات موثر در آن نقش مهم و حیاتی را دارد. قسمتی از  تبلیغات نمایشگاهی شامل استند ها و بنرها می شود هم اکنون با به کارگیری دانش روز دنیا و تجربه همکاران متخصص آماده ایم تا با نو آوری و ابتکار در تولید با کیفیتی منحصر به فرد ،همراه و پشتیبان شما باشیم.

انواع استند و بنر

پاپ آپ کانتر

پاپ آپ استند

رول آپ

فوم و ام دی اف برد

لایت باکس

پنل استند

بولت

کاتالوگ استند

تخصص ما در مورد طراحی استند 

تخصص ما تنها در طراحی و چاپ استند و بنرخلاصه نمی شود.استفاده مناسب از تمامی موارد ذکر شده،زمان بندی،مکان استفاده،طریقه استفاده نیازمند تخصص خاص و تحصیلات مربوطه و تجربه مفید و کافی برای آن است.ما به شما گارانتی مطلوب ترین نتیجه ممکن را خواهیم داد.

خدمات ما در مورد طراحی استند و طراحی بنر

طراحی استند و بنر شما علاوه بر اینکه توسط ما اجرا خواهد شد.بنا به درخواست شما خدمات چاپ و یا تولید با خدماتی ویژه در زمینه حمل و نقل ارائه خواهد شد.

طراحی استند - طراحی بنر تبلیغاتی

نکاتی که در طراحی استند و بنر به آنها توجه می کنیم:

از جمله روشهای جذاب تبلیغاتی استفاده از بنرهای تبلیغاتی است. بنرها با توجه به ویژگیهایی که دارند از جمله ابزارهای تبلیغاتی هستند که بیش از سایر روشها می توانند توجه مشتریان و مخاطبان را جلب کنند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که طراحی یک بنر تبلیغاتی دارای اهمیت فراوانی است و توان این را دارد که مشتریان بیشتری را جذب کرده و بتواند در جلب مشتریان و مخاطبان نقش عمده و مهمی داشته باشد. از بنرها می توان در فضاهای مختلفی استفاده کرد ؛ از جمله این فضا اینترنت است. اینترنت امروزه به حدی گسترش پیدا کرده است که در دسترس عموم بوده و از جمله ابزارهای مقرون به صرفه و مفیدی است. به همین دلیل می توان بنرهایی را طراحی کرد که در فضاهای اینترنتی و مجازی در جهت هدف جلب مشتریان استفاده کرد. از جمله عناصر و مواردی که می تواند بر طراحی بنرهای جذاب چه در فضای واقعی و چه در فضای اینترنتی کمک کند موارد زیر است:

یک) رنگنمونه طراحی استند - طراحی بنر

رنگ از جمله مواردی است که می تواند هر طرحی را جذاب کند و بر ویژگی جذب کنندگی آن بیافزاید. بنابراین ، طراحی بنری که در آن از رنگهای مناسب استفاده شود می تواند نقش مهمی در جلب مشتریان و توجه مخاطبان داشته باشد.

دو) سایز یا اندازه بنرها

از آنجا که انتظار می رود بنر بتواند توجه مشتریان و مخاطبان را جلب کند پس لازم است دارای اندازه مناسبی باشد. در صورتی که بنری با هدف نصب در یک فضای واقعی مانند کنار بزرگراه ها یا میادین طراحی شده باشد باید اندازه آن به قدری باشد که بتواند توجه عابران را به خود جلب کند بنابراین معمولاً این بنرها در اندازه های بسیار بزرگ طراحی می شود. در صورتی که بنری را برای تبلیغ در فضاهای اینترنتی و سایتهای مجازی طراحی می کنید باید اندازه آن نیز متناسب با صفحه ای که در آن تبلیغات انجام می شود باشد و در کنار سایر مواردی که در آن صفحه است باید بنر بتواند توجه را به خود جلب کند.

سه) تصاویر

استفاده از تصاویر می تواند بنرها را جذاب تر کند. تصاویر بیشتر از متن ها می توانند با مخاطب ارتباط برقرار کنند و در ذهن او ماندگار شوند. به همین دلیل لازم است تا جایی که امکان دارد از تصاویر در بنرها استفاده شود. نکته ای که باید در اینجا به آن توجه داشت این است که تصاویر باید با موضوع و اندازه بنرها تناسب داشته باشند و موضوعی که مورد تبلیغات قرار گرفته است باید در تصاویر گویا باشد.

چهار) نوع طراحی

در طراحی بنر سعی کنید تا جایی که امکان دارد بنرهای ساده ای را طراحی کنید و از شلوغی و گنجاندن موارد و تصاویر زیاد در یک بنر خودداری کنید. بنرهای ساده به راحتی می توانند با مخاطبان ارتباط برقرار کنند و این در حالی است که بنرها با تصاویر و متن های فراوان و شلوغ نه تنها توجه مخاطبان را نمی توانند به خود جلب کنند بلکه موجب خستگی ذهنی مخاطبان نیز می شوند.نمونه طراحی استند - استند تبلیغاتی

پنج) شناسایی مخاطبان

در طراحی هر نوع تبلیغی ، مخاطبان مهمترین عنصری هستند که باید در نظر گرفته شوند. هدف نهایی از طراحی بنرها یا هر نوع پیام تبلیغاتی تحت تأثیر قرار دادن ذهن و تمایلات مخاطبان است. بنابراین ، شناختن گروه مورد نظری که بنرها جهت آگاهی و اطلاع دادن به آنها طراحی می شود از مواردی است که می تواند کارآیی بنرها را بیشتر کرده و بر جذابیت آنها بیافزاید و در جلب توجه مخاطبان موفق باشد.

شش) درج برند یا نام تجاری

اگر شرکت ، کسب و کار یا هر نوع فعالیتی دارید که دارای برند و نام تجاری ویژه ای است که توانسته با مشتریان و مخاطبان ارتباط خوبی را برقرار کند پس بهتر است در طراحی بنرها نیز حتماً از برند خود استفاده کنید تا توجه مخاطبان و مشتریان را بیشتر جلب کرده و بر جذابیت بنرتان بیافزاید.