طراحی انواع کارت گارانتی ، کارت تبریک ، کارت دعوت ، کارت پستال

tarahan65-copy-1024x157

.

nemoone_042

طراحی کارت گارانتی 

.

nemoone_041

طراحی کارت گارانتی 

.

nemoone_040

طراحی کارت گارانتی 

.

کارت گارانتی

طراحی کارت گارانتی شرکت گاوصندوق 

.

کارت گارانتی - کارت خدمات پس از فروش

نمونه کارت گارانتی ساعت

.

garanticard

طراحی کارت گارانتی ساعت

.

بروشور بیمه

نمونه برگه گارانتی

.

طراحی انواع کارت دعوت 

کارت تبریک

طراحی کارت تبریک

.

کارت دعوت

طراحی کارت دعوت همایش

.

www.ARTP30.com

طراحی کارت تبریک

.

www.ARTP30.com

کارت دعوت به همایش 

.

کارت پستال

طراحی کارت پستال

.

کارت پستال

طراحی کارت دعوت به همایش

.

کارت دعوت نمایشگاه

کارت دعوت نمایشگاه 

.

کارت آرایشگاه

طراحی کارت آرایشگاه

.

کارت دعوت به نمایشگاه

طراحی کارت دعوت به نمایشگاه

.

.

.

طراحی کارت گارانتی 

طراحی کارت گارانتی شرکت های مختلف صنعتی و محصولات الکترونیکی جنبه اعتباری و اطمینانی برای مشتریان ایجاد می نماید. طراحی کارت گارانتی لوازم خانگی ، طراحی کارت گارانتی مبلمان اداری و محصولات خانگی توسط طراحان مجموعه طراحان برتر تدوین می گردد. طراحی کارت گارانتی خلاقانه تأثیر بسزایی در نگاه مشتریان و همکاران شبکه توزیع می گذارد. کارت گارانتی خلاقانه تا آنجایی مهم است که موجب به یادماندن برند و نشان تجاری در ذهن مشتریان می گردد. طراحی کارت گارانتی - کارت گارانتی

طراحی کارت پستال

سنت ارسال کارت پستال به دوران حکومت ویکتوریایی در کشور انگلستان باز می گردد. در آغاز برخی از بزرگان نامه هایی می نواشتند تا بتوانند در آن نامه ها کریسمس را به دیگران تبریک بگویند ولی این کار نیاز به زمان بسیار زیادی داشت.

در سال ۱۸۴۳ میلادی یک مغازه دار بریتانیایی تبار از یک نقاش خواست تا مقداری کارت پستال برای تبریک کریسمس چاپ نماید تنها ۱۰۰۰ کارت با رنگ سیاه و سفید به صورت دستی رنگ و آماده شده در این کارت ها یک خانواده بسیار شاد به نمایش کشیده شده بود ولی تمام این کارت ها دچار یک مشکل بود، مشکلی بسیار بزرگ . تمام افراد خانواده شراب در دست داشتند و چون این کارت ها نشان دهنده و رواج دهنده شراب خواری بود مورد انتقاد بساری قرار گرفت. در سال ۱۸۵۱ میلادی یک مغازه دار نخستین کارت پستال کریسمس که چاپی بود در آمریکا به فروش رسانید.

این کارت پستال ها در اولین چاپ خود فقط جمله کریسمس مبارک را داشته اند اما در چاپ های بعدی هم طرح و هم نوشته های به نوعی خلاقانه تر و جذاب تر تغییر یافت. در این کارت پستال ها بیشتر از تصاویر درخت های کاج و آدم برفی ها و کلیسا ها و … استفاده می شد.

کارت پستال چیست؟

در دنیای امروز هم که همه ما دارای مشغله های کاری فراوان و گوناگون هستیم و زمانی برای فراغت نداریم تا به کارهایی که شاید ضرورت کمی دارند برسیمف خوب است که همه چیز را خیلی خلاصه و جمع و جور درست کنیم تا بتوانیم به امور نه چندان ضروری ولی نسبتا مهم بپردازیم یکی از این امور نه چندان ضروری ولی نسبتا مهم برقراری یک ارتباط ساده با اطرافیانمان است.طراحی کارت گارانتی - طراحی انواع کارت

جای تاسف دارد که در قرن ۲۱ زمان خیلی کوتاه و فشرده می باشد ولی در اضای این حقیقت بسیار تلخ که زمان کوتاه است و ما برای انجام بسیاری از کارهای مهم فرصت نداریم می توانیم همه چیز را انتخاب کرده تا بتوانیم یک محصول را خریداری و جهت برقراری ارتباط با دیگران از آن استفاده کنیم. با این شیوه می شود این کوتاهی زمان را جبران کرده و به برقراری ارتباط با دیگران پرداخت. لازم به ذکر است که این روش، روشی بسایر موثر در برقراری ارتباط می باشد. برای این مهم می توان از یک کارت پستال با هدف ها و طراحی های گوناگون اتفاده کرد.

کارت پستال هایی با اهداف گوناگون برای قرن ۲۱ طراحی شده است که بسیار موضوعی، هدفمند، زیبا و با خلاقیت بسیار بالا با توجه به مناسبات مختلف طراحی شده اند

لازم به ذکر است که هر کارت پستال می تواند انواع موضوعات را در نظر بیننده در حوزه بازاریابی جلوه دهد:

  • تداعی کننده مناسبات
  • تداعی کننده آداب و رسوم و سنت ها هر ملیت
  • تداعی کننده اسطوره های هر ملیت
  • تداعی کننده مناظر زییای مربوط به هر کشور
  • ….و غیرهکارت گارانتی صنعتی - طراحی کارت

طراحی هر کارت پستال می تواند با اهداف گوناگون طراحی انجام شود:

مثل :

  • طراحی کارت پستال جهت دعوت افراد
  • طراحی کارت پستال های سه بعدی (بیشتر جنبه زیبایی شناسی دارد)
  • کارت پستال یاد بود جهت اعیاد و مناسبات
  • و ….

که می توان آن ها را در بین کارت پستال های جدید و قدیم دید که به طرزی زیبا و جذاب و کارآمد تهیه شده اند که هر یک در نوع خود بی نظیرند. که انواع آن را در زیر مشاهده می نمایید.