طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه نمایشگاهی یکی از مولفه های تبلیغاتی است که امروزه در دنیای مدرن با توجه به تولید انبوه محصولات و ضرورت وجود برندهای گوناگون از یک محصول در بازار مصرف کنندگان انجام می گردد.

در فرآیند طراحی غرفه نمایشگاهی سلیقه و نیاز و خواستگاه افراد بیشترین توجه را به خود جلب می کنند. امروزه طراحی غرفه نمایشگاهی با توجه به موقیعت جغرافیایی غرفه و صنعت انجام می شود ، در واقع آنچه در طراحی غرفه نمایشگاهی به آن توجه می شود این است که غرفه در چه موقعیت جغرافیایی و با چه مساحتی در اختیار صاحبان صنایع قرار می گیرد.

هزینه طراحی غرفه نمایشگاهی :

هزینه ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی برای هر نمایشگاه به صورت غیر قابل باوری زیاد می باشد ، اما خوشبختانه با توجه به روش طراحی ها و غرفه سازی های کانون تبلیغاتی طراحان برتر هزینه غرفه سازی در هر شرکت نزدیک به هفتاد در صد صرفه جویی خواهد شد ؛ زیرا اگر طراحی غرفه نمایشگاهی و ساخت آن با استفاده از نقشه سه بعدی و متریال مرغوبتر و پیچ و مهره انجام گردد و برای نگه داری از لوازم مکانی به عنوان دپو در نظر گرفته شود مشاوران و طراحان غرفه ساز در این کانون تبلیغاتی طراحی غرفه نمایشگاهی  و ساخت آن را به گونه ای انجام می دهند که پس از پایان نمایشگاه غرفه را با استفاده از نقشه راهنما باز کرده و در محل دپو تا نمایشگاه بعدی نگهداری کنند و برای نمایشگاه بعدی حدود سی در صد از متریال کنار گذاشته شده و با استفاده از نفشه جدید ، متریال قدیمی و سی درصد متریال جدید غرفه جدیدی طراحی و ساخته گردد. البته شایان ذکر است استفاده از نقشه سه بعدی و متریال مرغوبتر که راز این صرفه جویی بزرگ می باشد.

طرح و رنگ بندی طراحی غرفه نمایشگاهی :

طراحی غرفه نمایشگاهی با توجه به مساحت محیط انجام می گیرد البته لازم به ذکر است که شرکت ها باید هر بار برای یادآوری برند خود در ذهن مشتریان هموراه از یک طرح و رنگ استفاده نمایند ، در خصوص انتخاب رنگ طراحی غرفه نمایشگاهی همانطور که می دانید باید با توجه به رنگ های سازمانی و رنگ های صنعت مربوط انتخاب گردد.طراحی غرفه نمایشگاه - ساخت غرفه ارزان

مکان های مناسب جهت ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی :

در انتخاب مکان جغرافیایی ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی به شدت دقت کنید تا در جلوی چشم مشتریان و بازدیدکنندگان نمایشگاه باشید این غرفه ها بیشتر غرفه های نزیدک درب های سالن نمایشگاه هستند ؛ اما سوال اینجاست که چنانچه شرایطی جهت انتخاب بهترین غرفه برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی وجود نداشت چه باید کرد ؟ چنانچه در چنین شرایطی قرار گرفتید و نتوانستید چنین غرفه ای را برای شرکت خود اجاره نمایید می توانید در جلوی درب های ورودی پوستر ها و بنرهایی را قرار دهید و حضور شرکت خود را در نمایشگاه به بازدید کنندگان اعلام نماید.

 طراحی غرفه نمایشگاهی - طراح غرفه نمایشگاه

برای دریافت اطلاعات بیشتر از طراحی غرفه نمایشگاهی و ساخت آن با متخخصین خدمات دکوراسیون ، طراحی داخلی ، غرفه سازی تماس حاصل نمایید ۷۷۱۳۵۱۲۷.

مطالب مرتبط