ترکیب خط نگاری بروشور ها (تایپو گرافی) و تصویر

ترکیب خط نگاری بروشور ها ترکیب های بصری خاصی وجود دارند که با یکدیگر به خوبی هماهنگ هستند. برای نمونه اگر در یک عنوان چشم گیر که در آن از سبک ترکیب خط نگاری بروشور ها به صورت سنگین استفاده شده باشد ، از درون کادر یک صفحه فریاد می زند و اغلب با تصویری که بیشتر نقش دوم را دارد همراه است . برعکس این موضوع نیز صدق می کند و اگر یک تصویر چشم گیر باشد ، از صفحه به بیرون می جهد و در اینجا یک عنوان زمزمه گر ، تاثیر گذار تر است. به این ترتیب عنوان و تصویر برای جلب توجه بیننده همدیگر را کامل می کنند یعنی ایجاد ترکیب خط نگاری بروشور ها را چشم گیر تر و مشتری پسند تر خواهد نمود. هر از گاهی به چالش کشیدن چند قانون اصلی در کار ، می تواند به خلاقیتی که در آن به کار رفته است جلوه بیشتری بدهد . برای مثال ، هنگامی که گروه اجرا تلاش دارد از روش های بصری منسوخ شده در تبلیغات خود استفاده کند ، با اینکه چنین سبکی را در حال حاضر بی تاثیر می پندارند ، اما در رساندن یک موضوع ویژه ، می تواند هم مناسب تر باشد و هم رابطه بیشتری با آن داشته باشد .ترکیب خط نگاری بروشور ها - طراحی بروشور صنعتی

خلق یک تصویر غیر منتظره با استفاده از ترکیب خط نگاری بروشور ها:

دخالتی که یک مدیر هنری خوب در تبلیغ دارد ، بیشتر از حس زیبایی شناسی و نظارت در صفحه بندی مناسب است و توانایی ارائه نمایشی آن را با یک تصویر غیره منتظره ، شامل می شود. تصور کنید که مثلا بر روی تبلیغ نمایش لباس شنا کار می کنید و ایده ای که برای تصویر آن دارید ، شنگری در یک استخر است . این منظره برای همه ما آشنا است . کلک کار در این است که عکس گرفته شده باید از نوعی باشد که بیشتر مردم انتظارش را ندارند. یک عکس عادی و آشنا برای همگان ، بیشتر در کنار استخر و با مدیوم شات یا کلوز آپ دوربین از شناگری که در محدوده دید شما قرار دارد گرفته می شود یا کلوز آپ پر تحرک تری از شناگر است که به سطح آب آمده و به سمت دوربین می آید. هر دوی این تصاویر کاملا قابل قبول هستند . اما به دلیل شباهت با تصویر های تبلیغاتی و خبری ورزشی که هر روز دیده شده اند ، بسیار آشنا و به تکرار مکررات مبتلا هستند.

کار اصلی مدیر هنری برآورده کردن انتظارات بینندگان و نمایش صحنه های آشنا به شکل نا آشنا است. هنگامی که شی ء عادی به صورت شگفت آوری عرضه شده باشد ، تصویر آن بسیار جالب تر می شود . در حقیقت تصویرهایی که بیشترین تاثیر را در بیننده می گذارد ، اغلب در وحله اول گمراه کننده یا ابهام آور هستند . کار هنگامی شروع به تاثیر گذاری می کند که تماشاگر ارتباط را برقرار کرده است و دارد تصویر را می فهمد .

عنوانی که به همراه تصویر آمده است ، می توان روی برداشت مفهوم و روشی که تصویر را شرح می دهد نیز تاثیرگذار باشد ، عنوان را می توانید با استفاده از روش ترکیب خط نگاری بروشور ها بر روی تصویر اضافه نمایید تا تاثیر بیشتری بر روی بیننده داشته باشد. به هر حال این فکر را که بیننده فورا باید از ایده تبلیغ سردر بیاورد ، نمی توان در هر موردی به کار برد. مخاطبان امروزی بیش از گذشته درک رسانه ای و توان رمز گشایی از پیام را دارند . عنصری به نام معما را هم باید در نظر گرفت . همه ما از حل ، یافتن راه حل و رسیدن به پاسخ یک معما لذت می بریم اگر لازم باشد زمان بیشتری را صرف یافتن پاسخ کنیم ، آن را بهتر به یاد خواهیم آورد . دادن اجازه به بیننده برای کشف کردن ، به تبلیغ کننده فرصت خواهد داد تا بتواند از روش جلب توجه مستقیم آن ها به پیام نشان تجاری ، کارفرمایان بالفعال خود را به کار بگیرد و نیز تبلیغی برای کسب وفاداری آنها است.

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی بروشور جذاب و تخصصی به صفحه طراحی بروشور سایت طراحان برتر مراجعه کنید.

همچین شما می توانید جهت سفارش طراحی کاتالوگ و طراحی پوستر می توانید به منوی مربوطه مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط